28-06-2004, 09:18 AM
Ei tahaks küll noorte meeste tehnikahuvi kahandada aga on rida elementaarseid asju mida peaks arvestama. Vana rondi leidmine on vist kõige lihtsam ja odavam asi. Neid ikka siin-seal hoovides vedeleb ja omanik annab hoovi puhtakssaamise nimel vahel ka ,,aitähh,, eest ära. Edasi tuleb aga auto punktist A punkti B saada. Puksiirautode hinnakirja ma ei tea, aga Tartus on treileri hind rendist võttes 75.- raha tund või 500.- raha päev. Treila ette on vaja rakendada ka mingi jõulisem hobune ja juhilt nõutakse E kati pabereid. Muidu lööb politsei õige valusalt rahakoti pihta. Auto putitamiseks vajaks vähemalt vett, tuult ja mingil määral ka soojapidavat ulualust. Paha ei teeks ka riiulitelt leida niisuguseid asju: keevitus. lõikaja, puur, lugematul hulgal mutrivõtmeid. Ja kindlasti ka OSKUS neid kasutada. Hiljem veel värvimine, arvelevõtt, ülevaatus, kindlustus, alles siis sõidurõõm (juhul kui load tagataskust võtta on!) Kõik taandub ikka ühele nimetajale- RAHA. Ja pea meeles, tasuta lõunaid ei ole olemas.
Sai vist must ja masendav jutt aga niisugune see hobi korras taastaja reaalsus juba on. Ise olen autondusega tegelenud 18 aastat+3aastat õppimist. Ette on näidata BCE kati load ja 2kati autoremondi lukksepa paberid. Aga julgus M-401 taastamist alustada tuli alles sel kevadel, astusin ka Tartu vanatehnika klubi liikmeks.
Igatahes jõudu kõigile taastajaile ja loodan et see jutt teid eriti ei heiduta!
Terv.Jaanus
Sai vist must ja masendav jutt aga niisugune see hobi korras taastaja reaalsus juba on. Ise olen autondusega tegelenud 18 aastat+3aastat õppimist. Ette on näidata BCE kati load ja 2kati autoremondi lukksepa paberid. Aga julgus M-401 taastamist alustada tuli alles sel kevadel, astusin ka Tartu vanatehnika klubi liikmeks.
Igatahes jõudu kõigile taastajaile ja loodan et see jutt teid eriti ei heiduta!
Terv.Jaanus
