14-01-2020, 10:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2020, 11:33 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(14-01-2020, 09:50 AM)wagoneer Kirjutas: ...Paljude asjadega keretööde juures on nii.
Aga eks igaüks tee nii,nagu paremaks peab. Püha tõde ilmselt pole olemas
Analoogne olukord on happekrundiga EPO all, 8 aastat pärast niimoodi tehtud keretöid pole mingeid probleeme veel praeguseks tekkinud. Muidugi peab siinkohal ka välja tooma, et pärast happe- ja epo-kruntimist seisis auto krundituna aasta aega mitte just kõige kuivemas garaažis. Selle pika seismise etteteadmise tõttu saigi täitevkrundi asemel just epo valitud.
On väga tõenäoline, et selle pika aja jooksul toimusid kõik reageerimised ja kuivamised lõplikult ära.
Sama asi ei pruugi õnnestuda masskeretöökojas, kus aeg on raha ja kellegil pole aega oodata krundi täielikku kuivamist. Pigem seda isegi vast välditakse kuna kui lasta järgmine värvi v. krundikiht veel nakkuvale aluskihile, siis saab veel karestamise pealt aega ja raha kokku hoida.
Veel üks näide selle kohta, et igaüks teeb nii nagu paremaks peab, on see liivapritsitud pinna terasharjamise vajadus enne kruntimist. Ise sellel pointi ei näe.