15-01-2020, 16:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2020, 17:11 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(15-01-2020, 16:36 PM)cesium Kirjutas:Jah ja ka see oli täpselt samamoodi õhkjahtusega mootor nagu ka VW Type 1 oma.(15-01-2020, 16:17 PM)mossepower Kirjutas: Aga palun:
As a result, a search for another engine was begun, and the success of the VW Type 1's boxer led to a preference for an air-cooled engine, which NAMI (the National Automobile Institute) had on the drawing board.
Ära nüüd pooleli jäta, räägi sllest ka kuidas kohe järgmine lause pajatab lugejale Minavtoprom-ist kes eelistas siiski 23hj pärasse kinnitet NAMI-G varianti, mille boonuseeliseks oli unitaarsus LuAZ-967-ga.
Samas ZAZ 965 aluseks võetud Fiat 600 omas vesijahutusega mootorit, aga inspiratsiooni kasutada hoopis õhkjahutusega mootorit saadi VW-ilt nagu ka ksf. stennadi juba eraldi puust ja punaseks tehtuna välja tõi.
Või on sul informatsiooni, et antud NAMI-G või tema eeskuju oli siis kuidagi see lennundusega seotud (lääne)tehnikalt pärit mootor?
Viimane oleks küll uus ja väga põnev info.