Saksa reguleeritav esituli
#2

Osavate käte ringis on vahepeal tööd tehtud ning valminud koopia. Hella reflektori sai trugida õigesse diameetrisse (doonor oli suurema läbimõõduga) ning ka reflektorit hoidvad võrud on uued tehtud. Ihaldaks aga ikkagi originaali. Nimelt oleks valminud koopiad võimalik vahetada ainsa originaali vastu ning seetõttu oleks abi ka sellest, kui leiaks vaid ühe sellise reflektori. Originaalsed pirnihoidikud leidsime Saksamaalt. Markeeringuid neilt ei leia, kuid selline reflektori liigutamise süsteem on sedavõrd originaalne, et millegagi segamini juba ei aja. Võrdluseks ka pilt originaalist ja pooleliolevast koopiast - kohendamist vajab veel parktule pirni auk ning kogu tule kokkupanemisel tuleb leida õige asukoht väikesele augule, mis on vajalik tulekorpusel olevale punasele indikaatorklaasile valguse juhtimiseks. Ja loomulikult reflektori kinnitused. Kui keegi on mõelnud, milleks ennesõjaagsetel autodel on lambikorpustel punased nupud, siis need ei ole edevuse pärast. Tegemist on indikaatorlampidega, mis annavad juhile informatsiooni, kas ikka mõlemad esitule põhipirnid on töökorras. Valgel ajal keegi tuledega ei sõitnud, pimedas aga läbi reflektoris oleva pisikese augu punasele klaasile paistev valguskiir andis selge pildi, kas mõlemad esitule pirnid on töökorras. 
   
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Saksa reguleeritav esituli - Autor: indreksirk - 27-03-2019, 23:33 PM
RE: Saksa reguleeritav esituli - Autor: indreksirk - 20-01-2020, 19:34 PM
RE: Saksa reguleeritav esituli - Autor: indreksirk - 20-04-2020, 18:44 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne