25-01-2020, 14:01 PM
miks katalüsaatori sisu puruneb?
avastasin, et ühe masina katalüsaatori sisu koliseb kestas. Viimasel ajal olen ühtlasel madala pöördega sõidul tundnud kerget ebaühtlust mootori töös - kui mingi silindri segu / põlemine on kehv (kompuuter seda kütusekulus väljenduvana ei näita), siis kas see võib kati (st ka "uue") lõhkuda? Või lõhub pigem mehaaniline mõju?
masin on tagasihoidlik 150hp (2" väljalase, 1 kat. Opeli C20XE), kat on 250hp masinalt (2,5". Kahe katiga masina teine kat. Saabi B235R). Aladimensioneerimine vast teemaks pole.
...ja teine küsimus: kas kahe katalüsaatoriga masina esimesel ja tagumisel on funktsionaalset erinevust? Esimene on pisem - ainult esimese panek ühe katalüsaatoriga masinale ei anna ilmselt normile vastavat heitgaasi?
avastasin, et ühe masina katalüsaatori sisu koliseb kestas. Viimasel ajal olen ühtlasel madala pöördega sõidul tundnud kerget ebaühtlust mootori töös - kui mingi silindri segu / põlemine on kehv (kompuuter seda kütusekulus väljenduvana ei näita), siis kas see võib kati (st ka "uue") lõhkuda? Või lõhub pigem mehaaniline mõju?
masin on tagasihoidlik 150hp (2" väljalase, 1 kat. Opeli C20XE), kat on 250hp masinalt (2,5". Kahe katiga masina teine kat. Saabi B235R). Aladimensioneerimine vast teemaks pole.
...ja teine küsimus: kas kahe katalüsaatoriga masina esimesel ja tagumisel on funktsionaalset erinevust? Esimene on pisem - ainult esimese panek ühe katalüsaatoriga masinale ei anna ilmselt normile vastavat heitgaasi?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
