26-01-2020, 00:17 AM
Eks see oma lolluse eksponeerimine natuke julgust nõuab jah. Aga tore kui palk silmas kiiresti kätte näidatakse. Mootori seerianumbri leidsin igal juhul eest paremalt ploki peale toksituna ilusti üles.
Kõrgsurvepumba reguleerimise uurimisel tuli õige reguleerimismärk välja 180° pumba otsaratta valelt poolt. Mõtlesin, et ratas on ilmselt pumba otsa kogemata vale pidi saanud ja võtsin pumba maha. See teooria aga vett ei pidanud, sest ratas käib pumba võlli otsa kiiluga ja saab olla seal ainult ühte pidi. Kuna aga see ratas juba maha sai võetud ja võll logises kahtlaselt siis sai avatud ka otsakaaned ja see vaatepilt ei olnud kuigi ilus. Rattapoolsest võlli laagrist ei olnud alles midagi peale sisemise ja välimise saale. Mõned kuulid veeresid korpusest välja. Kuna võll on jäigalt ühendatud mootoriga siis sai see ilmselt sellisena toimida ja simmerling ka natuke toetas.
Tagumine laager läks kaane maha võtmisel pooleks
Kuidas nende laagrite või siis laagrist alles jäänud saalede kätte saamine tegelikult käib ma ei tea. Mul midagi paremat pähe ei tulnud kui valmistasin keevitusaparaadi abil sellise seene ja tõmbasin välja. Kuna võll oli ka natuke viga saanud ja enne sellele tähelepanu ei pööranud siis tuleb tunnistada, et tuli päris suure tõmmitsa ja nii umbes 1000 Njuutonmeetrise jõuga (meetri pikkuse õla otsas 1000 kg)
Kui intelligendid on mingi parema mooduse aukudest laagrite kätte saamiseks välja mõelnud siis oleks muidugi tore teada.
Kätte ma need laagrijäänused igal juhul sain ja ilmselt saab ka uued laagrid sisse aga siis saabub põhiküsimus, et kui ma pumba tagasi peale panen ja märkide järgi ära reguleerin siis on süüde eelnevast ca 180° erinev. See aga tähendaks seda, et enne töötas mootor 180° vale süütega. Kas selline asi on üleüldse võimalik? Üritasin googeldada ja enamus väidab, et ei ole aga samas leidusid üksikud vihjed, et olla selliseid juhtumeid nähtud. Kui keegi oskab kommenteerida oleks tore.
Kõrgsurvepumba reguleerimise uurimisel tuli õige reguleerimismärk välja 180° pumba otsaratta valelt poolt. Mõtlesin, et ratas on ilmselt pumba otsa kogemata vale pidi saanud ja võtsin pumba maha. See teooria aga vett ei pidanud, sest ratas käib pumba võlli otsa kiiluga ja saab olla seal ainult ühte pidi. Kuna aga see ratas juba maha sai võetud ja võll logises kahtlaselt siis sai avatud ka otsakaaned ja see vaatepilt ei olnud kuigi ilus. Rattapoolsest võlli laagrist ei olnud alles midagi peale sisemise ja välimise saale. Mõned kuulid veeresid korpusest välja. Kuna võll on jäigalt ühendatud mootoriga siis sai see ilmselt sellisena toimida ja simmerling ka natuke toetas.
Tagumine laager läks kaane maha võtmisel pooleks
Kuidas nende laagrite või siis laagrist alles jäänud saalede kätte saamine tegelikult käib ma ei tea. Mul midagi paremat pähe ei tulnud kui valmistasin keevitusaparaadi abil sellise seene ja tõmbasin välja. Kuna võll oli ka natuke viga saanud ja enne sellele tähelepanu ei pööranud siis tuleb tunnistada, et tuli päris suure tõmmitsa ja nii umbes 1000 Njuutonmeetrise jõuga (meetri pikkuse õla otsas 1000 kg)
Kui intelligendid on mingi parema mooduse aukudest laagrite kätte saamiseks välja mõelnud siis oleks muidugi tore teada.
Kätte ma need laagrijäänused igal juhul sain ja ilmselt saab ka uued laagrid sisse aga siis saabub põhiküsimus, et kui ma pumba tagasi peale panen ja märkide järgi ära reguleerin siis on süüde eelnevast ca 180° erinev. See aga tähendaks seda, et enne töötas mootor 180° vale süütega. Kas selline asi on üleüldse võimalik? Üritasin googeldada ja enamus väidab, et ei ole aga samas leidusid üksikud vihjed, et olla selliseid juhtumeid nähtud. Kui keegi oskab kommenteerida oleks tore.