29-01-2020, 19:43 PM
Oli vaba aega ja tegelesin mootori ja hüdropumba ühendamisega.
Selleks sai poest ostetud sidurikomplekt.
Valmis ka identne mootori otsaplaat, et saaks sidurikoja moodustada.
Kahe plaadi vahele käib 11 treitud puksi. Pukside vahele omakorda keevitan veel lehtterasest ribad, et jäikust saada.
Väntvõlli ja hüdropumba ühendamisel on suht tähtis samatelgsus. Sidurikomplekt küll annab ka natuke eksimisruumi. Siiski sai ostetud ka vahetükk, mis pumba külgsuunalise jõu välistab.
Pumbamajandus plaanis kinnitada plaadi külge treitud toru ja veel ühe tehtud plaadi abil.
Üks küsimus on ka tekkinud. Tehase lahendus sidurikoja osas on selline. Külgedelt on ka kõrvad sirurikoja ja mootoriploki ühendamiseks.
Kas peaks ka miskit tegema või siiski ei ole need jõud nii suured. Väliringist siiski kahe poldiga ainult on plaat mootori küljes. Ülejäänud on hooratta taga asuvad.
Selleks sai poest ostetud sidurikomplekt.
Valmis ka identne mootori otsaplaat, et saaks sidurikoja moodustada.
Kahe plaadi vahele käib 11 treitud puksi. Pukside vahele omakorda keevitan veel lehtterasest ribad, et jäikust saada.
Väntvõlli ja hüdropumba ühendamisel on suht tähtis samatelgsus. Sidurikomplekt küll annab ka natuke eksimisruumi. Siiski sai ostetud ka vahetükk, mis pumba külgsuunalise jõu välistab.
Pumbamajandus plaanis kinnitada plaadi külge treitud toru ja veel ühe tehtud plaadi abil.
Üks küsimus on ka tekkinud. Tehase lahendus sidurikoja osas on selline. Külgedelt on ka kõrvad sirurikoja ja mootoriploki ühendamiseks.
Kas peaks ka miskit tegema või siiski ei ole need jõud nii suured. Väliringist siiski kahe poldiga ainult on plaat mootori küljes. Ülejäänud on hooratta taga asuvad.