15-02-2020, 16:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2020, 16:57 PM ja muutjaks oli Talupoeg taluja.)
(15-02-2020, 14:55 PM)Kytt Kirjutas: Olles selle konkreetse suvalise "roima" ehitaja, väitsin siis ja väidan ka nüüd, et must number on kinnise seltskonna eralõbu mida jagatakse tsunftisiseselt ikka eriti heldelt. Need suvalised "roimad" on tihti oluliselt kvaliteetsemalt taastatud ja paremas tehnilises seisus kui "eliit staatust" omavad "riiklikult aktsepteeritava tõestatud väärtusega" sõidukid. Pahtlist, tatist ja joptvajumatist koosnevaid suitseva mootoriga mustanumbrilisi on piisavalt nähtud mõistmaks et selle seltskonna ideed paberil ja päriselus kokku ei lähe.No ikka päris nii ka ei ole. Musti numbreid ei jagata nagu sooje saiasid. Ja kui väidad, et omadele jagatakse heldemalt siis ole aga mees ja näita kohe näpuga kes see lurjus oli kes jagas!
Siinkirjutaja ei oma, ega hakka ka eales omama "musta numbriga" sõidukit ning plaanib ka edaspidi igal hooajal tuhandeid kilomeetreid ringi kärutada oma ligi poole sajandi vanuse puristide meelest hävitatud välimuse ning tehnikaga vanasõidukiga. Vanatehnika hobi edendamine ei võrdu garages oma suksu mustalt numbrilt tolmu pühkimise, foorumites jutustamise ning aastas saja kilomeetrise läbisõiduga; vanatehnika hobi on vana tehnika liikluses hoidmine, see pisiasi kipub aga puristidel meelest minema



Mis puutub aga taastamiste kvaliteeti siis mis kasu on näiteks ilusal ja läikival asjal kui see on tehtud valesti? Tõesti, on võimalik teha ilusamini ja paremini aga kui seal on mingid valed nüansid siis minuarust on see täitsa jama. (ei viita Sinu sõidukile mida pole näinud, sellest ei räägi ka ).
Vanema auto liikluses hoidmine on aga hoopis teine teema.