19-02-2020, 19:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-02-2020, 19:35 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(19-02-2020, 15:58 PM)sugraM Kirjutas: ...Üks asi millele tuleks rõhuda ja ka tõestada oleks asjaolu, et hobiautod on väga väike vähemus võrreldes tavaliikluses olevate autodega ning riik ei kaotaks märkimisväärselt raha nendele antavate soodustuste pealt. Vanusepiirang on üks kindlaid viise, et kuidas seda tõestada.
Näiteks:
Vanus - isiklikult ma ei piiraks vanust üldse, ka 2020 aastal valminud sõiduk võib olla hobiauto ja 40 aastane liikur igapäeva sõiduk.
....
30.11.2019 seisuga oli arvel 785907 M1 kategooria sõidukit.
Nendest tootmisaastaga kuni 1990 moodustavad 13.08% sõidukitest.
Nendest tootmisaastaga kuni 1985 moodustavad 5.77% sõidukitest.
Seega vanusepiirang kuni 1985 (35 aastat vanust) puhul jääks 94% M1 sõidukitest võimalikust valimist välja ja saaks rõhuda vähemusele.
Teine teoorias väljapakutav asi oleks kindlustuse piirang ühe aasta jooksul kokku kuni 6 kuud, et siis langeksid veel omakorda valimist välja igapäeva sõiduks kasutatavad autod.
Kokkuvõttes peaks üks eesmärkidest olema kindlasti näidata, et riik ei kaota erisuse tegemisega raha. Kui seda mitte teha, siis vaevalt mingeid soodustusi toovaid muudatusi loota võiks olla.