20-02-2020, 01:42 AM
(20-02-2020, 01:16 AM)marz Kirjutas: Minu jaoks on ka mõni asi selles arutelus mõistmatu. Jutt käib hobisõidukitest, üks osa sellest on uunikumid. Kui nüüd on isikuid, kellele pakuvad huvi autentsena säilinud või sellesse konditsiooni viidud sõidkitega tegelemine, siis neil on selle eest võimalik saavutada väike tunnustus. Üks väike valdkond hobisõidukite suures maailmas omade reeglitega. Ksf. Marvin on suurepäraselt ise põhjendanud seda asja, stiilis, kui valget muhku ei tohi teha, siis pole mõtet reegleid edasi lugeda, nii ongi, see pole sinu teetass. Miks sa peaks vastu tahtmist tegelema musta numbri kriteeriumide täitmisega. Tehniline punktuaalsus on siin ju üks võtmeküsimusi, see ei ole koht loovuse jaoks. Loovalt hobisõidukitega tegelemise hindamiseks on ju samuti igasugu võistlusi olemas.(Kasvõi ABCS erinevate hinnatavate kategooriatega) Võib ju musta numbrit võtta ka kui emotsioonitut protokolli sõiduki teatud kriteeriumidele vastamise kohta mitte seda, et kui on must number, siis peab lahe olema.
Suhtumine on ikka inimeses ja olenemata , mis värvi number su auto küljes on, võidakse sind ikka n...i saata.
Mul ei ole mustanumbrimeestega mitte mingit kana kitkuda. Nagu öeldud - on tore, et nad olemas on ja et nad on suutnud luua enese tegevusele sobiva õigusliku raamistiku. Mul pole selle vastu mitte midagi ning usutavasti neil minu vastu ka mitte

End korrates - mulle tundub, et oleks tore, kui eksperthinnangu alusel saaks saaks kultuuriväärtust omavaks tänavakõlbuliseks hobisõidukiks tunnistada ka muude kriteeriumite alusel kui seda on vabrikust väljasõitmise korras olemine. See tähendaks mõistagi seda, et eksperte peaks ka muudest valdkondadest olema, aga võimatu ei peaks see olema. Ma lugesin Indreku vastusest välja, et ta ei pea seda mõeldamatuks. Tore ju. Arutame edasi.