23-02-2020, 17:16 PM
Sai ka koju laekutud. Rootsi kvaliteet ei vedanud alt
Esimesel karjäärikatsel õnnestus meil vigastada põhjaalust kütusetoru mis siis kergelt immitsema hakkas. lisaks sai samas kohas lopsu ka taha minev piduritoru. See õnneks ei purunenud vaid lihtsalt on kokku muljutud. Ehk rallitasime edasi vaid esipiduritega. Poeg luges mul kaarti ja sai esimese korra kohta väga hästi hakkama. Ristsõnaga läks nagu ikka
. Tagasiteel kukkus tartu mnt.-l sumpa alt. Ehk siis lahkusid kõik tripid mis sumpat üleval hoiavad. Sai tagant koormarihmaga stange kronsa külge kinnitatud ja sõit jätkus. Kosel oli vaja tankida. Kütus lisatud ja auto ei käivitu enam. Näppisin kõiksugu ühendusi mis võimalik kuniks äkki käivituski jälle. Enam enne töökoda seisma ei jätnud.
Tänud korraldajatele ja jõudu edaspidiseks. Loodetavasti järgmine aasta on jälle lumisem. Nüüd poisil hammas verel ja juba uuris,et kas järgmine aasta läheme P1800E(kupee)-ga või Honda N600-jaga
Parimatega,
Tiim Wagoneer


Tänud korraldajatele ja jõudu edaspidiseks. Loodetavasti järgmine aasta on jälle lumisem. Nüüd poisil hammas verel ja juba uuris,et kas järgmine aasta läheme P1800E(kupee)-ga või Honda N600-jaga

Parimatega,
Tiim Wagoneer
UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071