26-02-2020, 19:03 PM
(26-02-2020, 14:21 PM)Daff Kirjutas: Milles siis ned AdBlue süsteemi vead seisnevad täpsemalt?
Muideks autodel on peal kvaliteedikontroll. Kui see bluuto juhtub olema liiga vesine, näiteks paaki urineerides, siis kas annab häire või lülitab süsteemi üldse välja. Sellega seoses redutseeritakse mootori võimsust, jääb järele ca 40% , ning algab teekond töökotta.
Põhiprobleemid ongi seotud kvaliteediga. Hügieen!!! Kui sattub tilk diislit süsteemi on kaputt. Peamooduli vahetus. Petroolitooteid ei talu. Teine tõrge on NOX-i andur mis asub summutis ja nuusutab tossu kvaliteeti. See põleb aastatega ära. Annab aega 9 tundi, et servisesse sõita. Peale seda lükkab jõu maha.
Külma pole vaja karta. On küttekehad mis seda solgiämbrit soendavad teatud piirini. Mingist temperatuurist allapoole lükatakse see süsteem üldse välja.
Eks hügieeniga ongi probleeme. Nagu ikka siis igat asja solgitakse või satud lihtsalt kehva partii. Onul paar aastat vana Zetori traktor. Deutzi mootoriga. Kohe peale garantii aja lõppu hakkas probleem pihta - kaob jõud ära ning läheb avarii reziimi. Pikk jutt lühidalt , Karla Auto vahetas terve Ad Blue süsteemi välja. Arve oli ca 3K . Nende poolne seletus oli kehva kvaliteediga vedelik. Kuna Ad Blued väga palju ei kulu ning paak suhteliselt suur siis keegi isegi ei mäleta ka kelle toodangut sinna valatud sai.
Kas Ad Bluel on isenesest mingi säilivusaeg ka? Konkreetne traktor veidi hooajaline , kergemaid igapäeva töid ei tehta sellega ja peamine vatt ongi kevadel ning sügisel.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed