28-02-2020, 09:52 AM
kõige väiksem on siis 1,0 L ja 3 silindriline bens. mootor
öeldakse küll 100 hj. aga mis on väike on ju Maksimaalne pöördemoment EEC (m.kg) pööretel (p/min) 160 / 2750
kombineeritud kütusekulu on kah suur oma 6,4...6,7 L/100
see sama 1,0 L mootor LPG versioonis aga annab rohkem, maksimaalne pöördemoment EEC (m.kg) pööretel (p/min)170/2000
samas ütusekulu pole mainitud
võrreldes aga sooritust siis see 1,0 bensukas ei jää alla diislitele
Maksimaalne kiirendus 0 - 100 km/h (s) parim diisel 9,7 kehvem 12,4 ja bensiin 12,5 s
1000 m D.A. paigaltstardist (s) parim diisel 30,3 ja kehvem 34,2 ja bensiin 34,3 s
samas see ei näita midagi muud kui tühi auto siledal asfaldil vms.
maastikul ja koormuse all tuleb asi tegelikult välja hoopis teisiti.
teisalt pole see esiveoline 1L ka mõeldud maastikule ja koormuse alla
tegu on lihtsalt kõrgama istumisega sõiduautoga et sõita kodust poodi, tööle, lasteaeda. igal asjal oma eesmärk võis siis igaks tööks ikka õige tööriist vaja
võtke keegi proovisõiduks see 1,0 l bensiin ja lisage oma kommentaar
öeldakse küll 100 hj. aga mis on väike on ju Maksimaalne pöördemoment EEC (m.kg) pööretel (p/min) 160 / 2750
kombineeritud kütusekulu on kah suur oma 6,4...6,7 L/100
see sama 1,0 L mootor LPG versioonis aga annab rohkem, maksimaalne pöördemoment EEC (m.kg) pööretel (p/min)170/2000
samas ütusekulu pole mainitud
võrreldes aga sooritust siis see 1,0 bensukas ei jää alla diislitele
Maksimaalne kiirendus 0 - 100 km/h (s) parim diisel 9,7 kehvem 12,4 ja bensiin 12,5 s
1000 m D.A. paigaltstardist (s) parim diisel 30,3 ja kehvem 34,2 ja bensiin 34,3 s
samas see ei näita midagi muud kui tühi auto siledal asfaldil vms.
maastikul ja koormuse all tuleb asi tegelikult välja hoopis teisiti.
teisalt pole see esiveoline 1L ka mõeldud maastikule ja koormuse alla
tegu on lihtsalt kõrgama istumisega sõiduautoga et sõita kodust poodi, tööle, lasteaeda. igal asjal oma eesmärk võis siis igaks tööks ikka õige tööriist vaja
võtke keegi proovisõiduks see 1,0 l bensiin ja lisage oma kommentaar
