03-03-2020, 21:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2020, 21:53 PM ja muutjaks oli Gravity.)
Liigun vastustega ülevalt alla.
1) Sinu mootoril ei ole järelikult mehhaanilist kütusesulgemis klappi küljes. Eks oli asi lahendatud läbi elektroonika - rõhuandur , juhtpult ja suretussolenoid.
Kui sa tahad õlirõhu anduriga peeneks minna siis võid anduri ära keerata ja rõhu kella kruvida samasse auku. Koonus keere seal. Õlirõhu anduri peal andmed ka kirjas - mutriosa sisse on graveeritud . Neid oli mälu järgi kahe väärtusega 0,8bari ja 1.2bari äkki?
Nendele mootoritele liigne plötutamine pole hea , tühikäigu võid tunde järgi sättida. Tehas annab 800rpmi aga eeldus on , et siis 0 koormust. Kui sul alati hüdropump järgi siis pigem säti 1000-1200 . Vähem vibratsiooni ja kiirendab paremini.
2) Las pritsenurk olla nii nagu on . Pole vaja näppida . Pumba aluste tihenditega käib reguleerimine.
Sellega mürataseme muutmine läheb samasse suppi nagu paksem silindripea tihend. Saab küll aga liiga palju ahvi äri. Müra koha pealt veel nii palju ka , et sul vana mudeli pump ja pihusti. Järgmisel põlvkonnal on juba pihusti mis annab eelpritse ja siis ülejäänud mahla - töötab mahedamalt.
Su mootor aastal 2000+- valmistatud äkki.
3) Elektrilisel seiskamis klapil on kaks juhet kuna temal on ka kaks mähist.
Asi töötab nii , et käivituse hetkel suurem tõmbemähis tõmbab hoova paika ning väiksem hoidmise mähis jääb seda hoidma. Sissetõmbe mähis ei tohi pikalt töötada kuna muidu lihtsalt sulab ära kuna tarbib palju voolu.
Mootori juhtpuldist juhitakse seda. Eks seal on ka kaitseautomaatika , et õlirõhu anduri signaalile vastavalt võetakse hoidmismähise pealt vool ära ja mootor seiskub.
Starteri peal minu nägemist mööda kirjas 12V siis järelikult kõik muu elektritehnika selle mootori küljes on 12V !
4) Tohib ikka gaasihoovast seisma jätta. See eraldi suretusvõll(mida liigutab solenoid) on ka paljudel käsikäivitusega mudelitel olemas. Oleneb olukorrast nagu öeldakse.
5) Maitse asi. Kuna sul juba starter olemas siis võid ju lihtsalt suvalise aku pealt käivitada, mida ise laed. Mootoril ma näen , et pingeregulaator ja juhtmestik puudu. Generaator on hooratta kojas ja selle pistik paistab õlifiltri juures.
Käsikäivituse jaoks on jällegi mitu varianti. Kas tahad kõik osta või ehitad ise. Ideeliselt vaja sulle nukkvõllis asuvat vända pesa(kald hammastega) , vända juhtkorpust(nagu videos on) ning vänta ennast. Ostes on need kallid detailid kuna Euroopa Liidus peab käivitusvänt olema tagasilöögi kindel - nagu videos.
Mõtte koht sulle , et mida sa soovid.
6) See õli lisamine on ekstreemse kliima jaoks kui mootor korras. Kasutamine on niiviisi , et tõmba plastikust kork ära. Siis valad mõõteanuma õli vms täis ning paned korgi peale. Mõõteanum määrab juba maksimaalse koguse ja siis kork surub selle keskel asuvasse auku kust ta siis silindrisse jõuab. Ise ei tohi keskmisest torust sisse valada otse kuna sa ei tea ju palju on lubatud!
7) Dekompressioon koha pealt mainin ära. Seda hooba tohib ainult seisva mootori korral tõmmata! Nii pea kui tõmbad ta ülesse siis hakkab hammastik tööle mis siis teda tagasi kerib! Isegi kleeps klapikambri kaanel.
Seisata sellega ei tohi.
Ja näiteks kui tahad mootorit niisama ilma kompressioonita ringi ajada siis tõmba hoob ülesse ja hoia teda kinni siis ta ei lukusta end hammastiku külge ära. Aga töötava mootori korral su käed pole piisavalt nobedad.
Natukene segane aga huvi korral keera klapikambri kaan maha ning siis näed imevidina toimimist.
1) Sinu mootoril ei ole järelikult mehhaanilist kütusesulgemis klappi küljes. Eks oli asi lahendatud läbi elektroonika - rõhuandur , juhtpult ja suretussolenoid.
Kui sa tahad õlirõhu anduriga peeneks minna siis võid anduri ära keerata ja rõhu kella kruvida samasse auku. Koonus keere seal. Õlirõhu anduri peal andmed ka kirjas - mutriosa sisse on graveeritud . Neid oli mälu järgi kahe väärtusega 0,8bari ja 1.2bari äkki?
Nendele mootoritele liigne plötutamine pole hea , tühikäigu võid tunde järgi sättida. Tehas annab 800rpmi aga eeldus on , et siis 0 koormust. Kui sul alati hüdropump järgi siis pigem säti 1000-1200 . Vähem vibratsiooni ja kiirendab paremini.
2) Las pritsenurk olla nii nagu on . Pole vaja näppida . Pumba aluste tihenditega käib reguleerimine.
Sellega mürataseme muutmine läheb samasse suppi nagu paksem silindripea tihend. Saab küll aga liiga palju ahvi äri. Müra koha pealt veel nii palju ka , et sul vana mudeli pump ja pihusti. Järgmisel põlvkonnal on juba pihusti mis annab eelpritse ja siis ülejäänud mahla - töötab mahedamalt.
Su mootor aastal 2000+- valmistatud äkki.
3) Elektrilisel seiskamis klapil on kaks juhet kuna temal on ka kaks mähist.
Asi töötab nii , et käivituse hetkel suurem tõmbemähis tõmbab hoova paika ning väiksem hoidmise mähis jääb seda hoidma. Sissetõmbe mähis ei tohi pikalt töötada kuna muidu lihtsalt sulab ära kuna tarbib palju voolu.
Mootori juhtpuldist juhitakse seda. Eks seal on ka kaitseautomaatika , et õlirõhu anduri signaalile vastavalt võetakse hoidmismähise pealt vool ära ja mootor seiskub.
Starteri peal minu nägemist mööda kirjas 12V siis järelikult kõik muu elektritehnika selle mootori küljes on 12V !
4) Tohib ikka gaasihoovast seisma jätta. See eraldi suretusvõll(mida liigutab solenoid) on ka paljudel käsikäivitusega mudelitel olemas. Oleneb olukorrast nagu öeldakse.
5) Maitse asi. Kuna sul juba starter olemas siis võid ju lihtsalt suvalise aku pealt käivitada, mida ise laed. Mootoril ma näen , et pingeregulaator ja juhtmestik puudu. Generaator on hooratta kojas ja selle pistik paistab õlifiltri juures.
Käsikäivituse jaoks on jällegi mitu varianti. Kas tahad kõik osta või ehitad ise. Ideeliselt vaja sulle nukkvõllis asuvat vända pesa(kald hammastega) , vända juhtkorpust(nagu videos on) ning vänta ennast. Ostes on need kallid detailid kuna Euroopa Liidus peab käivitusvänt olema tagasilöögi kindel - nagu videos.
Mõtte koht sulle , et mida sa soovid.
6) See õli lisamine on ekstreemse kliima jaoks kui mootor korras. Kasutamine on niiviisi , et tõmba plastikust kork ära. Siis valad mõõteanuma õli vms täis ning paned korgi peale. Mõõteanum määrab juba maksimaalse koguse ja siis kork surub selle keskel asuvasse auku kust ta siis silindrisse jõuab. Ise ei tohi keskmisest torust sisse valada otse kuna sa ei tea ju palju on lubatud!
7) Dekompressioon koha pealt mainin ära. Seda hooba tohib ainult seisva mootori korral tõmmata! Nii pea kui tõmbad ta ülesse siis hakkab hammastik tööle mis siis teda tagasi kerib! Isegi kleeps klapikambri kaanel.
Seisata sellega ei tohi.
Ja näiteks kui tahad mootorit niisama ilma kompressioonita ringi ajada siis tõmba hoob ülesse ja hoia teda kinni siis ta ei lukusta end hammastiku külge ära. Aga töötava mootori korral su käed pole piisavalt nobedad.
Natukene segane aga huvi korral keera klapikambri kaan maha ning siis näed imevidina toimimist.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed