05-03-2020, 19:48 PM
põhjusmõtteliselt saaks väikse jälgimisega kindlaks teha, kust ja kuhu suunas seal (või kus iganes kohas) massid liiguvad ja siis ilmselt näiteks progemist tudeeriv rahvas saaks väikse simu jooksma panna. võhikule tundub lihtne vähemasti.
igatahes saaks simuga optimaalseima variandi kätte vist küll.
ksf! zazik jätab tähelepanuta seiga, et ristuvatelt tahetakse seal teha vasakpöördeid. kaasnev mõlema suuna üheaegne peatamine on võimalik, ühe suuna rohelist säilitades, ehk teha küll, aga ainult siis kui liikluskoormus on väike. mulle tundub, et seal on siiki üsna pidevalt mõlemas suunas tihe liilus ja siis võib kergelt äkki kuskile umbejooksev tropp tekkida.
naiivselt tahaks väga loota, et asjapulgad on olukorda ikka põhjalikult analüüsinud.
võib-olla toidaks, kui seal oleks üks või kaks tagasipöörde kohta. kus sõidusuundade vahed aetaks niipalju laiaks, et rekkad ka mahuks normaalselt pöörama ja enne ja pärast tagasipööret oleks pikad aeglustus- ja kiirendusrajad. siis jääks kahe suuna korraga sulgemised ära. vähemasti minu arust, aga ega ma muidugi asjast mõmmigi ei jaga.
igatahes saaks simuga optimaalseima variandi kätte vist küll.
ksf! zazik jätab tähelepanuta seiga, et ristuvatelt tahetakse seal teha vasakpöördeid. kaasnev mõlema suuna üheaegne peatamine on võimalik, ühe suuna rohelist säilitades, ehk teha küll, aga ainult siis kui liikluskoormus on väike. mulle tundub, et seal on siiki üsna pidevalt mõlemas suunas tihe liilus ja siis võib kergelt äkki kuskile umbejooksev tropp tekkida.
naiivselt tahaks väga loota, et asjapulgad on olukorda ikka põhjalikult analüüsinud.
võib-olla toidaks, kui seal oleks üks või kaks tagasipöörde kohta. kus sõidusuundade vahed aetaks niipalju laiaks, et rekkad ka mahuks normaalselt pöörama ja enne ja pärast tagasipööret oleks pikad aeglustus- ja kiirendusrajad. siis jääks kahe suuna korraga sulgemised ära. vähemasti minu arust, aga ega ma muidugi asjast mõmmigi ei jaga.