08-03-2020, 17:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2020, 17:48 PM ja muutjaks oli tõnn.)
Asi on veel liiga toores, et pilti teha, kuid lühidalt:
Lõikasin vana geneka korpusel eesmise ja tagumise otsa maha ja keevitasin kokku.
Vanast rootorist treisin distants puksi.
Geneka magneti treisin väiksemaks ja impulssandur sai uue koha.
Säde on, kuid ainult madalatel pööretel, drelliga kruttides kaob ära.
Süütepool on audi v6 päritoluga.
Kas selle filtri kohta mingi täpsem skeem ka on? Takisti ja kondeka väärtused vms....
Lõikasin vana geneka korpusel eesmise ja tagumise otsa maha ja keevitasin kokku.
Vanast rootorist treisin distants puksi.
Geneka magneti treisin väiksemaks ja impulssandur sai uue koha.
Säde on, kuid ainult madalatel pööretel, drelliga kruttides kaob ära.
Süütepool on audi v6 päritoluga.
Kas selle filtri kohta mingi täpsem skeem ka on? Takisti ja kondeka väärtused vms....