30-06-2004, 21:34 PM
Kaapisin jah selle saasta auto küljest maha ja asendasin korraliku pahtliga. Lihvitud ja veidike ebatasasusi parandatud on kah juba. Nüüdseks auto päris sile ja võib hakata mõtlema kogu kere kruntimisele. See saab arvatavasti toimuma homme või ülehomme hommikul. Oleneb ilmast, sest garaazis värvida ei tahaks.
Tegin autole ka uue tagastange kinnitustala. Enne hoidis tagastanget ja seega pehmendas tagant tulevat lööki mingi õhukesest plekist kõver asjandus. Asendasin selle 2,5x5 cm karprauaga, mis sai korralike poltidega kinnitatud. Nüüd julgen sellele rauale osaliselt ka kärukonksu kinnitada.
Täna tegin veel kiirvisiidi pealinna. Viisin dokumendid sisse TTK Autotehnika erialale ja käisin Mipa Eesti OÜ-s. Tegemist on maaletooja ja hulgimüüjaga, kuid pika \"moosimise\" peale sain neilt ka värvi osta. Pidin aga ostma veidi rohkem kui plaanitud. 2l värvi, 1l kinnitit ja 0,5l lahustit. Kokku 681.-, ehk liitrihinnaks tuli 193.-
Ise nad kiitsid küll seda värvi ja ütlesid, et suht paljud värvitöökojad kasutavad kah seda. Ootame ja loodame, et värvivalik õigustas end.
Tegin autole ka uue tagastange kinnitustala. Enne hoidis tagastanget ja seega pehmendas tagant tulevat lööki mingi õhukesest plekist kõver asjandus. Asendasin selle 2,5x5 cm karprauaga, mis sai korralike poltidega kinnitatud. Nüüd julgen sellele rauale osaliselt ka kärukonksu kinnitada.
Täna tegin veel kiirvisiidi pealinna. Viisin dokumendid sisse TTK Autotehnika erialale ja käisin Mipa Eesti OÜ-s. Tegemist on maaletooja ja hulgimüüjaga, kuid pika \"moosimise\" peale sain neilt ka värvi osta. Pidin aga ostma veidi rohkem kui plaanitud. 2l värvi, 1l kinnitit ja 0,5l lahustit. Kokku 681.-, ehk liitrihinnaks tuli 193.-
Ise nad kiitsid küll seda värvi ja ütlesid, et suht paljud värvitöökojad kasutavad kah seda. Ootame ja loodame, et värvivalik õigustas end.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon