16-03-2020, 09:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2020, 09:52 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(16-03-2020, 09:34 AM)sturmbannführer Kirjutas: egas punn eest ära ei hüppa täpselt siis,kui kolb on ülemises seisus.punn kargab maha tunduvalt varem
Ja selle ärahüppamise järel pannakse ÜSS paika märkide järgi nagu teemaalgataja ka tegi:
(16-03-2020, 00:32 AM)heikkip2rn Kirjutas: Panin veinipudelikorgi esimese silindri küünla augu ette ja keerasin vändaga mootorit ringi niikaua kuni kork pauguga eest ära hüppas.![]()
Siis keerasin ventilaatori tiivikust mootorit tagasi kuni esimese rihmaratta kriips ühtis kriipsuga mootoriplokil.![]()
Kuna tundub, et šampusepunni kasutamine tekitab siin küsimusi, siis seletaks igaks juhuks asja üle. 4T mootoris väntvõll teeb nukkvõlli suhtes kaks tiiru ning kumb nendest tiirudest on surve- ja töötakt näitabki punni äralend. Väntvõlli otsas oleva rihmaratta märgid on ühtmoodi paigas nii sisse-ja väljalaksetakti kui ka surve- ja töötakti vahel, aga nende kahe eristamiseks saabki punnimeetodit kasutada.