21-03-2020, 14:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2020, 14:25 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
(21-03-2020, 13:31 PM)alfredo Kirjutas: Akud ei maksa ka enam suurt midagi, aga el autode hinnad pole kuskilt otsast langenud, pigem pannakse otsa. Aastaid kestnud ohjeldamatu rahatrükk on see põhjus vist. Suured poisid võtavad oma kulutatud raha alati jätkusuutliku varuga tagasi.1) akud maksavad siiski jätkuvalt midagi - mu teada 150..200USD/kWh. Teisisõnu 8..14kUSD.
Tesla 100USD/kwh target on target. Kui saavutatakse, maksab ainuüksi aku ikka pea plank-Dacia jagu
2) Rahatrüki seosest ei saa aru - inflatsioon on tagasihoidlik, seega kas trükk või mitte ei puutu asjasse. Seega on "raha väljavõtt" viide headele marginaalidele? Tootearendus ja kaasnev (sh lapsevigade callbackid) vajab palju ressurssi. Kas on mõni fakt, mis toetab teooriat, et elektrikate vallas ei ole mitte tigedat konkurentsi vaid "raha väljavõtmine"? Tesla kui uus tige tulija on ses vaates vägagi omal kohal

(21-03-2020, 11:41 AM)nootsii Kirjutas: Natuke aega tagasi tuli avalikuse ette näiteks uue tüübiline mootor. Mis väidetavalt vajab poole väiksemat akut.Väide ei ole füüsikaga kooskõlas ja energia jäävuse seaduse vastu ei saa. Suurendada el mootori kasutegurit vast ca 90% pealt (kes teab, see täpsustab!) poole võrra tähendab igiliikuri leiutamist

videost üht kohta kuulates lubatakse siiski +10% ranget. Mitte +100%. Ning ka +10% tundub el mootorite puhul optimistlik.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"