21-03-2020, 19:46 PM
(21-03-2020, 18:35 PM)aavu Kirjutas:Samad akud ja samad mured nagu akutrelliligi. Järsk suur ja natuke pikem võimsuse ammutamine tapab asjanduse äraTsitaat:Ma olen aru saanud, et Tesla mootori kasutegur on umbes 95% kandis, kui sellisel pidevas stop and go süsteemis toimival asjal seda üldse adekvaatselt mõõta saab.Venelase jutust: stardil ca90% ja rahulikul kulgemisel ca 96%. Ainult mootor. Peale selle kuumeneb ka juhtplokk ju. See ka võtab % alla. Ta ütleb, et põhiprobleem ongi selle 700A voolu juures 70A korrutatud pingega = võimsuse mahajahutamine. Selle tõttu nad küpsetasid ühe kummivilistamisega tegelenud tesla läbi. Oleks nad lasknud vahepeal paar minutit rahulikku kulgemist, oleks jõudnud maha jahtuda. Võrdles 2kW-se elektripliidiga jahutuse vajadust.
