23-03-2020, 12:39 PM
Saime eile siduri survelaagri vahetatud ja auto uuesti sõidukorda. Zimmeri eest suur tänu kaasfoorumlasele Brrr. Vahetasime ka teised lekkivad papist tihendid uute vastu. Aga loomulikult nagu ikka vene asjadega toimub alaline suguühe kõigega. Uus survelaager oli kahtlaselt kerge käiguga, kuigi määret paistis sees olema. Pidin ikka määrdesse keema panema aga läks nagu läks ja jäi tegemata, surusin siis tavotipritsiga niipalju määret sisse kui sain ja keerutasin laiali. Muidugi on ikkagi sidurit lahutades survelaagri häält kuulda. Krt teadsin küll et keetmine kohustuslik aga sõima iseennast
Alguses ei tabanud ära miks 63 ja 52 käigukastide tagumised kaaned väheke erinevad aga neil on käsipiduri trumlid ju erinevates kohtades, 63-l kaanel puudub käsipiduri võll ja selle asemel on vahekasti lülituskangide kinnituskronstein.
Auto all hakkas silma vahekasti küljel olev luuk, silma järgi nagu enam-vähem sarnane käigukastu väljavõtte kohaga. Huvitav kas sinna sai ka panna täiendava käigukasti väljavõtte?

Alguses ei tabanud ära miks 63 ja 52 käigukastide tagumised kaaned väheke erinevad aga neil on käsipiduri trumlid ju erinevates kohtades, 63-l kaanel puudub käsipiduri võll ja selle asemel on vahekasti lülituskangide kinnituskronstein.
Auto all hakkas silma vahekasti küljel olev luuk, silma järgi nagu enam-vähem sarnane käigukastu väljavõtte kohaga. Huvitav kas sinna sai ka panna täiendava käigukasti väljavõtte?