23-03-2020, 21:49 PM
Juurdlen asjade paigutuse osas.
Ladusin suuremad asjad ära raamile. Mootorit ei hakanud punnima, selle saab mõõdulindiga ka paika sobitada.
Tekkis häda, mootor ei taha enam kuidagi koos hüdropumba ja selle korpusega raamile ära mahtuda. Tagumisest raami äärest kuskil 300mm pluss ulatub üle. Iseenesest ei ole see probleem, kui pump koos korpusega üle serva.
Siis tuli aga mõte kütusepaak istme alla sokutada. Saab ühekorraga ruumi juurde ja istmele ka jala alla. Paak tehtud 3mm materjalist ja võiks vastu pidada küll istmega seljas elamisele.
Mõttekoht on veel see, et kuidas hüdropaak ja mootor selja taha omavahel asetada. Mainin, et kaarikujuline kate kuni raami servani tuleb kupatusele peale.
Asukoha valik, paak ees ja mootor taga või mootor ees ja paak taga. Argument oleks ehk mootor taga müra silmas pidades.
Suurem mõttekoht on veel jahutustuule liikumise suund. Kas panna endale selja peale puhuma, et jahedamaga oleks ehk mõnusam toimetada. Soojaga saaks miskise eemaldatava seinaga istme suunas tuule ära ellimineerida ja raami alla siis puhuma panna.
Paagi ja mootori asetuse osas on ka see veel, et kas panna hüdropaagi poolt imema õhku mootori poole või vastupidi. Esimesel juhul oleks hüdropaagile see hea jahutus, samas jõuab mootori radiatorisse seetõttu soojem õhk, mis võiks äkki juba mootori enda jahutusele kahjulik olla?
Vastupidi asetusel aga soe mootori tuul puhub hüdropaagile ja probleemid äkki õlitemperatuuriga.
Tuli üks paras eietus ja segane jutt nende asetuste osas. Aga vast arusaadav ja paluks arvamust, et kuidas asetada. Tänan!
Lisan veel mootori pildi ka uuesti, kuna raamile seda ei punnitanud aga saab parema ettekujutuse.
Viimaks mainin. et summuti ka leidsin. Läksin jutuga ühte autopoodi, et vaja pisidiislile summutit. Sellist väiksemat.
Suure tolmukihi alt leiti üks, mis olevat juba seisnud uue omaniku ootel vaata et aastat kümmet. Keegi ei küsivat.
Sain pea ilma kätte ja see mure ka lahenenud.
Eks summutusomadused muidugi selguvad.
Ladusin suuremad asjad ära raamile. Mootorit ei hakanud punnima, selle saab mõõdulindiga ka paika sobitada.
Tekkis häda, mootor ei taha enam kuidagi koos hüdropumba ja selle korpusega raamile ära mahtuda. Tagumisest raami äärest kuskil 300mm pluss ulatub üle. Iseenesest ei ole see probleem, kui pump koos korpusega üle serva.
Siis tuli aga mõte kütusepaak istme alla sokutada. Saab ühekorraga ruumi juurde ja istmele ka jala alla. Paak tehtud 3mm materjalist ja võiks vastu pidada küll istmega seljas elamisele.
Mõttekoht on veel see, et kuidas hüdropaak ja mootor selja taha omavahel asetada. Mainin, et kaarikujuline kate kuni raami servani tuleb kupatusele peale.
Asukoha valik, paak ees ja mootor taga või mootor ees ja paak taga. Argument oleks ehk mootor taga müra silmas pidades.
Suurem mõttekoht on veel jahutustuule liikumise suund. Kas panna endale selja peale puhuma, et jahedamaga oleks ehk mõnusam toimetada. Soojaga saaks miskise eemaldatava seinaga istme suunas tuule ära ellimineerida ja raami alla siis puhuma panna.
Paagi ja mootori asetuse osas on ka see veel, et kas panna hüdropaagi poolt imema õhku mootori poole või vastupidi. Esimesel juhul oleks hüdropaagile see hea jahutus, samas jõuab mootori radiatorisse seetõttu soojem õhk, mis võiks äkki juba mootori enda jahutusele kahjulik olla?
Vastupidi asetusel aga soe mootori tuul puhub hüdropaagile ja probleemid äkki õlitemperatuuriga.
Tuli üks paras eietus ja segane jutt nende asetuste osas. Aga vast arusaadav ja paluks arvamust, et kuidas asetada. Tänan!
Lisan veel mootori pildi ka uuesti, kuna raamile seda ei punnitanud aga saab parema ettekujutuse.
Viimaks mainin. et summuti ka leidsin. Läksin jutuga ühte autopoodi, et vaja pisidiislile summutit. Sellist väiksemat.
Suure tolmukihi alt leiti üks, mis olevat juba seisnud uue omaniku ootel vaata et aastat kümmet. Keegi ei küsivat.
Sain pea ilma kätte ja see mure ka lahenenud.
Eks summutusomadused muidugi selguvad.