25-03-2020, 15:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2020, 15:51 PM ja muutjaks oli MongolColt.)
(25-03-2020, 15:27 PM)mossepower Kirjutas:(25-03-2020, 14:07 PM)MongolColt Kirjutas: ....Sinna veel tuleb lisada kütusekanistrid ja varurehv. Usun, et see on ca. 100kg+ tagasillal.Varurehvi all pigem vast mõtlete ikka varuratast või on võidusõidu reeglites kirjas, et peab vajadusel heeblitega põlveotsas rehvi hakkama vahetama?
Lisaks kui reeglid lubavad siis ise mõtleks ikka rohkemate varurataste kui ainult ühe peale: Viide
Igal juhul edu ettevõtmisega!
Tänud parandamast, muidugi koos veljega ikka Läbiv muster purunenud rehvidel on, et kasutatakse tavalisi sõiduauto rehv mis on asfaltile mõeldud. Teised kes on alla pannud kaubiku rehvid või mõned tõsisemad AT, sõidavad enamasti tervete rehvidega lõpuni. Meile läheb alla selline BF Goodrichi dakari rehvilt maha viksitud AT rehv, mis on mõeldud kaubikutele-
Mõõduks tuleb 155/80R13 mille mustri sügavus 9mm. Tegu on protikaga, kuid üsna tugeva rehviga. Fedima on tootja mida 4x4 poisid kastuavad omajagu ja kuna meie auto üle 85 väga nagunii ei sõida, siis kiirusindeksi pärast ei pea ka muretsema.