01-04-2020, 18:01 PM
Eks kontseptsioone ole erinevaid. Mongol Rally kontseptsioon paistab olevat, et nalja peab saama ning et äkase autoga teisele poole Baikalit sõitmine on väärtus omaette. Ses mõttes on see laagrite mittevahetamine täiesti kontseptsiooniga kooskõlas
. Tõenäoliselt ikaldab midagi ikka tee peal ära ning töökoja leidmine keset steppi või kõrbet on kindlasti äärmiselt seikluslik. Kui aga plaan on sealt ka tagasi sõita, siis võiks need kuluosad, kuhu näpp nii ehk naa ligi pääseb, siiski ära vahetada. Hõbedast teipi ja igas mõõdus nipukaid tuleb niikuinii suuremas koguses kaasa võtta
. Piduriklotse, rihmasid ja olulisemaid laagreid igaks juhuks ka. Kui ka töökoda õnnestub keset eikusagit leida, siis varuosadega on seis tõenäoliselt hapu.

