03-04-2020, 18:48 PM
Kaanega respo, kaane kinnitus vinkel käru küljes kahe m10 poldiga, kärul läbisõitu vägapalju kogunenud pole, kuid tema kahjuks räägib see, et ta peab liiklema kruusateel.
Eile sai kaan maha võetud suuremate asjade veoks, ning avastatud et vinklid maru vildakad ning üks polt peaaegu plekist läbi.
Sai plekk sirgu löödud ning tehtud väliskülge tugevdused kättesaadavast materjalist, mis kinnituvad läbi külje 5 m10 poldiga, ning ülevalt alla serva sees lisaks kolm m6 polti. Rooste vastu sai pandud kaks kihti happekrunti, ning paar kihti inox 200 roostevabale materjalile mõeldud värvi.( Sai pandud mööblipoldid, et enamvähem kultuurne välimus jääks)
Samuti orginaalis kaan kinnitub eestpoolt kahe plekk kõrvaga ning tagapool kaks 6mm splinti, see lahendus sai kohe ringi tehtud, kuna kruusateel juba uuena oli tunne et kaan lendab minema, kuna hakkas meeletult külgedele võdisema eestpoolt. Nendele lisaks on pandud poldid, mis hoiavad kaant paigal, kannatab 5 lisaminutit et trell tuua ja poldid lahti lasta, kui vaja kaan maha tõsta
Probleemiks jääb endiselt maanttee kiirusel kaane võdisemine, kuna vedruhinged annavad liikuda, ise olen pikemal otsal pannud väikse koormarihma üle kaane esimese serva.
Teiseks uuenduseks on kruusateel mugavamaks liikumiseks 185/65 r14 rehvid volkari velgedel (orginaal 13 tolli ratastega põrkas tunduvalt rohkem aukudel), kuna haagise sillal on poltidega eemaldatavad rummud, sai sinna vahele tehtud 11mm plaadid( seda materjali leidus, oleks piisand vähemast), muidu suurema koormaga hakkasid antud rehvid kurvides seestpoolt vastu käru raami käima, kui rohkem kaalu seljas.
Lisaks neid 14 tolli rehve koos velgedega leidub hulgim varudes
Eile sai kaan maha võetud suuremate asjade veoks, ning avastatud et vinklid maru vildakad ning üks polt peaaegu plekist läbi.
Sai plekk sirgu löödud ning tehtud väliskülge tugevdused kättesaadavast materjalist, mis kinnituvad läbi külje 5 m10 poldiga, ning ülevalt alla serva sees lisaks kolm m6 polti. Rooste vastu sai pandud kaks kihti happekrunti, ning paar kihti inox 200 roostevabale materjalile mõeldud värvi.( Sai pandud mööblipoldid, et enamvähem kultuurne välimus jääks)
Samuti orginaalis kaan kinnitub eestpoolt kahe plekk kõrvaga ning tagapool kaks 6mm splinti, see lahendus sai kohe ringi tehtud, kuna kruusateel juba uuena oli tunne et kaan lendab minema, kuna hakkas meeletult külgedele võdisema eestpoolt. Nendele lisaks on pandud poldid, mis hoiavad kaant paigal, kannatab 5 lisaminutit et trell tuua ja poldid lahti lasta, kui vaja kaan maha tõsta
Probleemiks jääb endiselt maanttee kiirusel kaane võdisemine, kuna vedruhinged annavad liikuda, ise olen pikemal otsal pannud väikse koormarihma üle kaane esimese serva.
Teiseks uuenduseks on kruusateel mugavamaks liikumiseks 185/65 r14 rehvid volkari velgedel (orginaal 13 tolli ratastega põrkas tunduvalt rohkem aukudel), kuna haagise sillal on poltidega eemaldatavad rummud, sai sinna vahele tehtud 11mm plaadid( seda materjali leidus, oleks piisand vähemast), muidu suurema koormaga hakkasid antud rehvid kurvides seestpoolt vastu käru raami käima, kui rohkem kaalu seljas.
Lisaks neid 14 tolli rehve koos velgedega leidub hulgim varudes