04-04-2020, 16:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2020, 16:57 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
(04-04-2020, 13:31 PM)honkomees Kirjutas: oman kogemust, kaupmees saatis läbikõrbenud sae maaletoojale ja kadus kui mutiauku, ei mingeid vastuseid, põhimõtteliselt saatis maaletooja ka tarbijakaitse sinnasamusesse, tarbijakaitsest helistati ja öeldi, et sellist vene jurakat pole nad ammu näinud. Lõpuks väsisin ja tegin kokkuleppe 50% osas.Imelik suhtlusring jne:
1) ei Sinul ega Sinu huve kaitsval tarbijakaitsel ei ole lepingulist seost maaletoojaga. St kui maaletooja ja müüja ei ole kokku leppinud, et maaletooja esindab sellistes küsimustes müüjat, ei puutu maaletooja asjasse
2) tarbijakaitse roll ei ole "jurakatest" midagi arvata vaid põhjendatud nn nõrgema osapoole (ehk füüsilise isiku) nõuete maksmapanek
3) kui on 50% maksmine, on probleemi tunnistamine. Kui Sa ei andnud sellega seoses allkirja, et loobud kokkuleppe läbi edasistest nõuetest, on antud punktist lihtne jätkata - viga on nn osalise kompenseerimisega tunnistatud ja ilma muude kokkulepeteta on kas kaup vigane (st full refund) või seda väärkäsitletud (st Sinu viga ja oma probleem)
point: kohati ei ole asi ka eraisikule vaeva väärt, aga ettevõtjale on sellised asjad veel kallimad. Ning kui inimesed asjadel olla lasevad, siis püütaksegi teemad üle lasta. Nn äkki-läheb-läbi lähenemine ja täiesti loogiline käitumine, kui oma rahakott on mängus
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"