04-04-2020, 19:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2020, 19:50 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(04-04-2020, 19:26 PM)olevtoom Kirjutas:Seda juhul kui on olemas sobilik tõmmits hammasratta või viimase lahti tulnud südamiku eemaldamiseks. Kui tõmmitsat pole siis tuleb nukkvõll välja võtta koos hammsratta(jäänustega) ning seda saab teha ainult hooratta tagant kaanekese alt nukkvõlli paigalhoidva poldi eemaldamisel.(04-04-2020, 18:25 PM)mossepower Kirjutas: ... Sapikamehena, kellel plaanis tuhandeid kilomeetreid sõita, oleks käigukasti ja diffri siseelu tõenäoliselt unepealt selge ning selle laialivõtmine ja kokkupanek teeääres poleks mingi eriline asi. Sama lugu tegelikult mootoriga ja nt. vajadusel teeääres nukkvõlli hammasratta vahetamiseks mootori autolt maha ja laiali võtmisega. Nii et kui selliseid kogemusi ja teadmisi pole, siis ei tasu sapaka peale antud eesmärgil eriti mõelda...See on nüüd raskelt ohvtopik, aga sapika mootori (1200-kuubikulise) nukkvõlli tekstoliithammasratta vahetamiseks ei ole vaja mootorit maha võtta.
Ja hetkel pole ma üldsegi kindel, et kas nukkvõlli küljes oleva hammaka südamiku juures üldse on ruumi tõmmitsa käppade jaoks. Lahtise südamiku näide ka juurde 1200-mootori puhul: