02-07-2004, 23:15 PM
Tervitus kõigile! Hulk aega on mööda läinud ja üht-teist juhtunud.Esisilla lahtivõtmine läks suht sujuvalt, kuid koostamisega tekkisid esimesed probleemid. Nimelt selgus, et roolilati teo hammasratast toetavad mõlemad laagrid on lagunenud aatomiteks, seega sain hoobilt kaks võrdselt katkist mehhanismi. Siiski75 ja 76 aasta lati otsad on veidi erinevad: aasta uuemal on varda otsas olevad kuulliigendid tunduvalt toekama ehitusega, kuid latil endal on 3 hammast vähem, kui vanal, huvitav, miks tekkis vajadus rooli käiku vähendada..? Sain uued laagrid, pealt tuli veidi maha treida, kuid kokkusobitamisega on tegemist, laagrite kõrgus on erinev vanast ja kusagile tuleb mingid seibid vahele panna...
Esimestel pidurisadulatel on mansetid ja tolmukatted uued, kolvid paraku ei ole enam kõige paremad. Kui lekkima hakkab, eks siis lasen uued kolvid sisse treida., tagasilla kohapealt on asi veel hämar, tean, et mansette saab, koguni kahte mõõtu.
Käyttöohje räägib kahest karpast S.U karburaator ja Strömberg.
S.U. on peal, kuid sellel on ujuki nõelklapp ning segusiibri puksid ära kulunud, praegu läheb külge Saabi karpaga sarnane Strõmberg. Välisel vaatlusel on vahe vaid kinnitusflantsis.
Nüüd andke nõu, mida teha! Mul on varuks mittesõitev Opel Rekord 1,8 (automaat). Selle mootor on sama suur, nagu Sunbeami oma, miks mitte Sunbeamile vahele aretada?
Kuna auto peaks olema ka igapäevasõiduks kasutatav annaks see mootor parema jõuvaru ja juppide osas pole samuti probleeme, Opeli osad suht odavad ju.. Automaatkast muidugi... oleks mingi suur ameeriklane, siis veel, aga sellisele sobib tavaline manuaalkast vast pareminigi...Sunbeami mootor muidu tavaline 8- klapiline, nukkvõll asub kusagil küljepeal sarnaselt mosse 408 mootoriga, kuid erinevalt mossest veab nukkvõlli kett.
Muidu igati ontlik 1,3-ne ainult oma võimsuse juures liiga janune.
Tehas annab linnas11..12 l minu mäletamist mööda.
huviga ootan kommentaare või soovitusi 
Esimestel pidurisadulatel on mansetid ja tolmukatted uued, kolvid paraku ei ole enam kõige paremad. Kui lekkima hakkab, eks siis lasen uued kolvid sisse treida., tagasilla kohapealt on asi veel hämar, tean, et mansette saab, koguni kahte mõõtu.
Käyttöohje räägib kahest karpast S.U karburaator ja Strömberg.
S.U. on peal, kuid sellel on ujuki nõelklapp ning segusiibri puksid ära kulunud, praegu läheb külge Saabi karpaga sarnane Strõmberg. Välisel vaatlusel on vahe vaid kinnitusflantsis.
Nüüd andke nõu, mida teha! Mul on varuks mittesõitev Opel Rekord 1,8 (automaat). Selle mootor on sama suur, nagu Sunbeami oma, miks mitte Sunbeamile vahele aretada?
Kuna auto peaks olema ka igapäevasõiduks kasutatav annaks see mootor parema jõuvaru ja juppide osas pole samuti probleeme, Opeli osad suht odavad ju.. Automaatkast muidugi... oleks mingi suur ameeriklane, siis veel, aga sellisele sobib tavaline manuaalkast vast pareminigi...Sunbeami mootor muidu tavaline 8- klapiline, nukkvõll asub kusagil küljepeal sarnaselt mosse 408 mootoriga, kuid erinevalt mossest veab nukkvõlli kett.
Muidu igati ontlik 1,3-ne ainult oma võimsuse juures liiga janune.
Tehas annab linnas11..12 l minu mäletamist mööda.

