10-04-2020, 21:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2020, 21:46 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(10-04-2020, 14:56 PM)tõnn Kirjutas:Tundmatu alusvärviga võib krundikihi kahe värvi vahelt ära jätmine olla ehku peale minek.(10-04-2020, 11:37 AM)HendrikR Kirjutas: Mis oleks kauakestva tulemuse retsept? 34 aastat elu näinud "kolhoosiauto" ehk mosse pirukas. Tahaks talle uue kuue anda mingihetk. Mingil eluperioodil on üle värvitud. Plekk haljaks+roostemuundur +happekrunt+ täitevkrunt...+Glasuriti pinnakas jääks vast hea? Võiks ikkagi kestaVõi roostemuundur antud juhul üleliigne?
Kui alusvärv on säilinud, ei roosteta ega kooru siis matista ja tuiska uus kiht selga.
2018 suvel värvisin igapäeva auto värvitööde käigus lakialuse pinnakaga (2-komponentne, sama mis autole läks) ka proovivärvimiseks plekkveljed üle. Velgedel oli eelnevalt peal ca. 2-3 aastat veel varem värvitud Hammerite (1 komponetne). Pind sai enne karestatud ja silikoonpesuga puhastatud analoogselt ülejäänud värvitavate pindadega. Nüüd kaks aastat hiljem 2020 kevadel viskas survekaga velgesid pestes selle viimase värvikihi velgedelt osaliselt maha. Tõenäoliselt oleks siinkohal võinud aidata kahe värvi vahel täitevkrundi kasutamine, mis oleks erinevad värvikihid omavahel paremini sidunud.
Selline idee kuna olen kuulnud auto pinnavärvi võimalikust mahakoorumisest kui värv ilma vahepealse kruntimiseta otse haljale plekile lasta.