13-04-2020, 16:23 PM
Alumist kruvi on vaja väljapoole keerata kui küttekogust vähendada.
Paras on siis, kui koormusega on suits nähtav kuid mitte must.
Kui selles seades tundub kuidagi väga jõuetu, mis on üsna tõenäoline võiks enne juurdekeeramist õhupuhasti ära puhastada ja miks mitte ka ülejäänud sisselaske klappideni.
Mis aga stendis tehtud seadetesse puutub, siis see pole ka päris nii nagu jumal 10 käsku andis mille järgi elada.
Mootorid on nii erinevad, et seal on palju variatsioone palju saab kütust põletada suitsuta.
Värske mootor hästi õnnestunud nukaga, sisselaskest krassid eemaldatud ja kanalid kokku aetud ning klappidel faasid sujuvaks lastud ning klapid kaane pinnaga tasa saab ühe ringi kruvist juurde keerata ilma suitsu suurenemiseta.
Teine äärmus, kanalid kinni tahmunud, klapid 10mm kaande sisse lihvitud, nukkvõll kulunud, klapikambrikaas paksu hermeetikuga ning valesti pandud tihendiga ja õhupuhasti poolkinni peab aga 2 ringi maha keerama.
Paras on siis, kui koormusega on suits nähtav kuid mitte must.
Kui selles seades tundub kuidagi väga jõuetu, mis on üsna tõenäoline võiks enne juurdekeeramist õhupuhasti ära puhastada ja miks mitte ka ülejäänud sisselaske klappideni.
Mis aga stendis tehtud seadetesse puutub, siis see pole ka päris nii nagu jumal 10 käsku andis mille järgi elada.
Mootorid on nii erinevad, et seal on palju variatsioone palju saab kütust põletada suitsuta.
Värske mootor hästi õnnestunud nukaga, sisselaskest krassid eemaldatud ja kanalid kokku aetud ning klappidel faasid sujuvaks lastud ning klapid kaane pinnaga tasa saab ühe ringi kruvist juurde keerata ilma suitsu suurenemiseta.
Teine äärmus, kanalid kinni tahmunud, klapid 10mm kaande sisse lihvitud, nukkvõll kulunud, klapikambrikaas paksu hermeetikuga ning valesti pandud tihendiga ja õhupuhasti poolkinni peab aga 2 ringi maha keerama.