17-04-2020, 08:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2020, 08:09 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Põhjakatted on kasulikud.
Paagikaitsel tasub jäigastustorude otsad ka eestpoolt kaldselt maha lõigata - kusagil ukerdades on iga takistus saatanast. Mina keevitaks profiilid ka otstest umbseks, aga see on teie ettevõtmise kontekstis ülemõtlemine.
Paagikaitse on eest ikka natuke kõvemini kinni, kui kahe M8 poldiga läbi põhjapleki?
Arvestage, et sellega sõidate end maakera nurga taha umbes poolega auto massist.
Palun minu juttu võtta mitte wingumisena või koha kättenäitamisena, vaid enda kutsikapõlves tehtud vigade ettenäitamisega, mis on põhjustanud päris palju peavalu ekspluatatsioonis. Ja seda täiesti kodustes, Eesti oludes, mitte kusagil krdi Mongoolia kivikõrbes -18 kraadi juures südaööl.
Paagikaitsel tasub jäigastustorude otsad ka eestpoolt kaldselt maha lõigata - kusagil ukerdades on iga takistus saatanast. Mina keevitaks profiilid ka otstest umbseks, aga see on teie ettevõtmise kontekstis ülemõtlemine.
Paagikaitse on eest ikka natuke kõvemini kinni, kui kahe M8 poldiga läbi põhjapleki?
Arvestage, et sellega sõidate end maakera nurga taha umbes poolega auto massist.
Palun minu juttu võtta mitte wingumisena või koha kättenäitamisena, vaid enda kutsikapõlves tehtud vigade ettenäitamisega, mis on põhjustanud päris palju peavalu ekspluatatsioonis. Ja seda täiesti kodustes, Eesti oludes, mitte kusagil krdi Mongoolia kivikõrbes -18 kraadi juures südaööl.