20-04-2020, 09:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2020, 09:37 AM ja muutjaks oli Viin.)
(19-04-2020, 09:29 AM)Meelis2 Kirjutas: Kui tahate vene tehnikaga tegeleda siis ikkagi lugege venekeelseid hooldusjuhendeid ka, seal on ka tavaliselt lihtsamate rikete kirjeldused sees. Jättes vene tehnikal regulaarse tehnohoolde tegemata on ootamatused kindlustatud. Iga TH 2 ajal pidi üle vaatama nii aku mahtuvuse, elektrolüüdi taseme, puhastama ja määrima klemmid, kontrollima generaatori harjade ja rootori tööpindade seisukorda, rihma olukorda ja pingsust jne.
Ärge unustage et need autod töötati välja siis kui III liigi autojuhiks õpiti kaks aastat!
...
Tuleb Meelisega 100% nõustuda, et hooldus on iga tehnika puhul väga oluline. Ja selle puudulikuses pean sügavalt peeglisse vaatama- vähemalt viimase kolme aasta eest. Kahjuks aga õiget veneauto keelt ei valda. Teine segadust tekitav asjaolu on, et kõik Uazi juhtmed on valged

(20-04-2020, 08:33 AM)v6sa Kirjutas: Ega see voltmeeter targem ole: ikka tekitab segadust, kui ohmi seadusest ja ämbrireeglist aru ei saa.
Mind huvitab rohkem, mis küsija ampermeetrinõela pendeldamise ära ravis? Oli mõni ühendus hapu?
Ega sel ole bimetallkaitsmed skeemis alles? Nende rakendmumine võib ka huvitavaid kõrvalefekte anda.
Tänan väga kõiki seniste mõtete ja ettepanekute eest. Pole veel probleemi lahendamiseni jõudnud, kuna muud tööd ja tegemised tulid vahele. Kui mahti saan alustan generaatorist akuni ühendusi kontrollima ja annan ka siin avastustest teada. On bimetallkaitsmed vähemalt ühe 20A leidsin, selle ajutiselt eemaldasin, hiljem panen asemele kahvelkaitsme. Ampermeetri asendamine voltmeetriga annaks generaatori ja aku vahele lühema kaabelduse. Lühem kaabeldus = vähem probleeme.