21-04-2020, 23:04 PM
Nii ka saab lukustada difrit aga see hoob tuleb väga keerulisse kohta, kust edasi ehitamine on palju keerulisem.
Kahvlit ka mina isiklikult ei oleks sellist kahest jupist teinud sest see lükkab hammasratta võllil risti ja seistes ei taha sisse minna, kuid liikumisel lülitades kui korra need nuudid ära rikud ei lähe ta enam ei sisse ega välja.
Minu versioonis oli sel hammasrattal hambad maha treitud ja kui lukk väljas oli hammasratas täielikult pidurivõlli nuutidel ning lukustuse võllil nuute 12mm alt maha treitud et kui kogemata otsad ära ragistad ei pea need otsad enam teise võlli peale minema ning kuluosa on lihtsalt vahetatav võllijupp mitte pidurivõll.
Lülitamiseks aga oli lõigatud 4mm plekist suur ketas, mis oli korpuse siseläbimõõdu suurune ning keskel ava, mille kahele küljele keevitatud pikk mutter millesse sai keerata koonuspeaga poldid millel olid kinnised kuullaagrid mis jooksid laiemaks treitud kahvli soones.
Lülitamiseks aga oli selle plekist ketta küljes auto käsipiduritross, mille teises otsas oli käsipidurikang ning lülitus toimus plekist ketta ühe serva üles tõmbamisega.
Trossil aga oli veel vedru, mis tuli pikemas tõmmata kui hambad kohakuti olid ning esimesel võimalusel hüppas ise lõpuni sisse.
Sellise ehitusega ei pidanud ühtki asja katki lõikama vaid sai lihtsalt originaali tagasi panna süsteemi.
Kahvlit ka mina isiklikult ei oleks sellist kahest jupist teinud sest see lükkab hammasratta võllil risti ja seistes ei taha sisse minna, kuid liikumisel lülitades kui korra need nuudid ära rikud ei lähe ta enam ei sisse ega välja.
Minu versioonis oli sel hammasrattal hambad maha treitud ja kui lukk väljas oli hammasratas täielikult pidurivõlli nuutidel ning lukustuse võllil nuute 12mm alt maha treitud et kui kogemata otsad ära ragistad ei pea need otsad enam teise võlli peale minema ning kuluosa on lihtsalt vahetatav võllijupp mitte pidurivõll.
Lülitamiseks aga oli lõigatud 4mm plekist suur ketas, mis oli korpuse siseläbimõõdu suurune ning keskel ava, mille kahele küljele keevitatud pikk mutter millesse sai keerata koonuspeaga poldid millel olid kinnised kuullaagrid mis jooksid laiemaks treitud kahvli soones.
Lülitamiseks aga oli selle plekist ketta küljes auto käsipiduritross, mille teises otsas oli käsipidurikang ning lülitus toimus plekist ketta ühe serva üles tõmbamisega.
Trossil aga oli veel vedru, mis tuli pikemas tõmmata kui hambad kohakuti olid ning esimesel võimalusel hüppas ise lõpuni sisse.
Sellise ehitusega ei pidanud ühtki asja katki lõikama vaid sai lihtsalt originaali tagasi panna süsteemi.