22-04-2020, 00:54 AM
Kui tihendid läbi on ja see kõik õlist läbi imbunud on siis on tulemus sama, mis hoolikalt tavotiga kokkumääritud piduritega. Need on füüsiliselt olemas aga faktiliselt järgitakse nõukaaegset juhist, et kui pidurid ei toimi siis tuleb seisma jäämiseks kasutada takistust.
Meie 75-l jooksis samuti õli sisse (päris ämbri kaupa küll mitte) aga see oli katted ja klotsid siiski nii läbikeetnud, et need läksid tervelt konteinerisse. Tõstsime aga tagasilla tühjaks, ühtlasi lisasime reeverskasti käigukasti ette ja nahhujeerisime praeguseks jõuvõtuvõlli võimaluse. Käis ka paar elukutselist natimeest, kes soovitasid aga peale keerata või siis tugevamad käe- jalalihased treenida "raisk peab ju keerama, kurat kuhu ta pääseb. Terve kolhoosi kõik keerasid. Keerame aga linte peale." Mälestuseks sellest on ühe sellise lindikruttija jala läbi üks piduripedaal veidi kõver. Lõpuks võtsime siiski päris remondi ette ja oh üllatust, rohkem mingit nusswerdenit pööramise või mittepööramisega pole aastaid olnud, õli kuhugi ei kao ja meelest on läinud, kuidas see pidev ajude ja mutrite kruttimine käis. Variant on loomulikult alumised luugid ära jätta ja loota, et kõik õlikraam ise välja jookseb sealt ning üleüldse leke ära kaob ja kõik toimima hakkab. Me kuidagi ei viitsinud seda momenti oodata, mil peerud kahel otsal lõkendama löövad, Kalevipoeg koju jõuab ja ise kõik natid uueks loob. Selline asjade käik tundus kuidagi ebarealistlik
Meie 75-l jooksis samuti õli sisse (päris ämbri kaupa küll mitte) aga see oli katted ja klotsid siiski nii läbikeetnud, et need läksid tervelt konteinerisse. Tõstsime aga tagasilla tühjaks, ühtlasi lisasime reeverskasti käigukasti ette ja nahhujeerisime praeguseks jõuvõtuvõlli võimaluse. Käis ka paar elukutselist natimeest, kes soovitasid aga peale keerata või siis tugevamad käe- jalalihased treenida "raisk peab ju keerama, kurat kuhu ta pääseb. Terve kolhoosi kõik keerasid. Keerame aga linte peale." Mälestuseks sellest on ühe sellise lindikruttija jala läbi üks piduripedaal veidi kõver. Lõpuks võtsime siiski päris remondi ette ja oh üllatust, rohkem mingit nusswerdenit pööramise või mittepööramisega pole aastaid olnud, õli kuhugi ei kao ja meelest on läinud, kuidas see pidev ajude ja mutrite kruttimine käis. Variant on loomulikult alumised luugid ära jätta ja loota, et kõik õlikraam ise välja jookseb sealt ning üleüldse leke ära kaob ja kõik toimima hakkab. Me kuidagi ei viitsinud seda momenti oodata, mil peerud kahel otsal lõkendama löövad, Kalevipoeg koju jõuab ja ise kõik natid uueks loob. Selline asjade käik tundus kuidagi ebarealistlik