23-04-2020, 21:09 PM
Ma siis siinkohal täpsustan, et kuna mu garaaž, kus oma kirsipunast kaunitari hoian asub maa all, 80ndatele omapärase üli järsu (vaat et 30 kraadi) kaldteega. Ja noh, kuidas sa seal siis ringi keerad? Õige vastus on, et tuleb ikka alla tagurdada. Selle tõttu olen väga hästi kursis oma pidurdusefektiivsusega enne vs pärast renoveerimist. Kuna raskus on kõik taga, siis kogu pidurdamine toimub tagumiste ratastega. Esipidurit üldse näppida ei tohi, muidu kaob juhitavus ära. Inimesed on ikka mind kõrvalt vaadanud alla tagurdamas, et puha hull peast.
Pärast kaht hooaega oli põhjus võtta tagumine ratas alt ära. Kasutasin juhust, et inspekteerida ka klotside kulumist. See oli ca 75% pindalast, mis oli oluliselt rohkem, kui ma oleksin arvanud. Ilmselt praeguseks on rohkem, aga pidamine pole ikka teab mis. Selle tõestuseks ühel keldrisse kulgemisel andis järgi originaal jalgpiduri hoob. Läks kaheksasse. Kui asi pole klotsides, kuhu see efektiivsus siis kaob? Sõites ka ikka nii hästi plokki ei võta, kui nende vanade 90ndate alguses sisse töötatud klotsidega mis kunagi all olid.

Pärast kaht hooaega oli põhjus võtta tagumine ratas alt ära. Kasutasin juhust, et inspekteerida ka klotside kulumist. See oli ca 75% pindalast, mis oli oluliselt rohkem, kui ma oleksin arvanud. Ilmselt praeguseks on rohkem, aga pidamine pole ikka teab mis. Selle tõestuseks ühel keldrisse kulgemisel andis järgi originaal jalgpiduri hoob. Läks kaheksasse. Kui asi pole klotsides, kuhu see efektiivsus siis kaob? Sõites ka ikka nii hästi plokki ei võta, kui nende vanade 90ndate alguses sisse töötatud klotsidega mis kunagi all olid.
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller