28-04-2020, 23:33 PM
Nojah, kustutas mustandi salvestamisel pika jutu ära seega kes viitsib see loeb: https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=54490
Ei ole minumeelest Hüdrogeari ja Tufftorqi ekspluatatsioonis mingit vahet. Seega esimene õlivahetus peale 50 töötundi, kus vahetatakse tehases sisskallatud mineraal syndi vastu Ja edasi, minu mälu järele, 200 tunni järel (neile kes lugeda ei viitsinud ).Stabiilsetel geeniustel on nututuba nende kastide jaoks. Viimati oli seal üle 90 lehekülje hala ja karjeid. Kangemad vennad said kastist jagu 70 tunniga.
Võsa, hammasrattad on nendes trakatsi nirude kastides ainult jõu ülekandmiseks. Õli liikumapanekuks pumbatakse kolbidega. Ja veomootor on ka kolbidega. Hammasrataspumbad tulevad mängu hinna poolest ülejärgmises klassis.
Ei ole minumeelest Hüdrogeari ja Tufftorqi ekspluatatsioonis mingit vahet. Seega esimene õlivahetus peale 50 töötundi, kus vahetatakse tehases sisskallatud mineraal syndi vastu Ja edasi, minu mälu järele, 200 tunni järel (neile kes lugeda ei viitsinud ).Stabiilsetel geeniustel on nututuba nende kastide jaoks. Viimati oli seal üle 90 lehekülje hala ja karjeid. Kangemad vennad said kastist jagu 70 tunniga.
Võsa, hammasrattad on nendes trakatsi nirude kastides ainult jõu ülekandmiseks. Õli liikumapanekuks pumbatakse kolbidega. Ja veomootor on ka kolbidega. Hammasrataspumbad tulevad mängu hinna poolest ülejärgmises klassis.
Ära vägista, võta suurm haamer!