06-05-2020, 11:31 AM
Tahtmata kedagi õigustada, ei usu ma 150 ja suurematesse kiirustesse. Kui tsikkel 150 või rohkema pealt kaubikut otse tabab, on tabamiskohas mõlk kuni kaubiku keskkohani ja autojuht oleks ka ilmselt haiglas. Tsikkel on oma laubapinna kohta siiski küllaltki raske asi. Suhteliselt madalat kiirust kinnitab ka see, et tsiklist ei läinud otsemat teed kasti.
Mis pidurdusjälgi puudutab, siis kiire ettekeeramise korral ei jõuagi pidurdada (olen ise läbi elanud selle, küll auto roolis), ma ei tea, kas ja kui palju ABS tsikli esirattal libiseda laseb. Tagaratta peal pole äkkpidurduse korral nagunii raskust.
Mis pidurdusjälgi puudutab, siis kiire ettekeeramise korral ei jõuagi pidurdada (olen ise läbi elanud selle, küll auto roolis), ma ei tea, kas ja kui palju ABS tsikli esirattal libiseda laseb. Tagaratta peal pole äkkpidurduse korral nagunii raskust.