Üks turbota Saab...(900, 2.0, 74KW, 1988)
#2

Mul sama mootoriga Saab90. Mootor sellel ju ketiga, seega rihm, mida sina silmas pead, on siis ikkagi pigem genekarihm? Selle vahetus lihtne. 

Tahad roostet otsida, siis vaata esimese poolraami alused ära. Ehk siis esimeste rataste all joosevad põhjaga kokku (esimeste istujate jalgealuse juurde) kaks latti. Kuna on nö. topeltpleki koht, et kaks plekikihti omavahel kokku topitud, siis seda saab igal sellise ajastu Saabil keevitada. Esimeste rataste veovõllide ümbrus ka selline õrn koht. Pagassis tavaline tagumiste rattakoobaste kohtumine põhjaga tagaistujate pingi all. Sealt tavaliselt augud sees, konstruktsiooniline eripära. Aga noh, kuna plekk on 1mm paks, siis keevitada suht lihtne ja kättevõtmise asi. 

Üldises võtmes on hea robustne käkk. Kuna sel vist juba roolivõim kah olemas, siis igapäevaselt täiesti tarvitatav ja pigem väga usaldusväärne. Kütust võtab ka usaldusväärselt, osad räägivad siin mingist 6L/100le maanteel, kuid mina saan pigem rohkem. 

Jaksu masinaga.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Üks turbota Saab...(900, 2.0, 74KW, 1988) - Autor: weix1 - 09-05-2020, 20:11 PM
RE: Üks turbota Saab...(900, 2.0, 74KW, 1988) - Autor: AnatoliJermakov - 11-05-2020, 23:01 PM
RE: Üks turbota Saab...(900, 2.0, 74KW, 1988) - Autor: weix1 - 12-05-2020, 11:58 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne