23-05-2020, 07:16 AM
(22-05-2020, 23:42 PM)Laurts Kirjutas: Aga kui minu auto OBD ülevaatajatega ei räägi mis siis, korduv?
See OBDII kaudu lugemine on uuemate autode teema. Vanemad, OBDI ja eripistikud ei käi siia alla. On ports veakoode, mida nad näha ei tohi (saastekontroll, turvaseadmed jms). Mu teada ei pea nad täna OBDII testi ebaõnnestumisel korduvat panema, aga see mõte vist Maanteeameti idiootidel (teadlik sõnakasutus) peas idaneb küll.
Vanemate masinate pöörded loetakse endiselt kas helilt või laadimise pulssidelt (mille jaoks ongi kaableid akule vaja). Sellega on igaastane nali: mu ridakuusdiisel käib sedapalju ühtlaselt, et mikrofon ei loe pöörlemist korrektselt kiirendusel ja annab veateate. V8 ja R4 masinatel seda muret ei ole samas punktis. Ning ma pole ainuke - olla ostetud omadus nende seadmel.