25-05-2020, 09:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-10-2020, 22:03 PM ja muutjaks oli Occassion.)
Esivedru parem
Esivedru vasak
Tõstesilinder lekib
"
Käigukast lekib kas siis see hüdro osa või miski muu? Selgub hiljem
Amordid suht räbalad alles ainult
Vedrude leevenduspuksid eranditult kõik otsa saanud
Õlipaak - esiteks oli tagasivoolu voolik nii kinnipoonud asendis, et ime kui sealt üldse midagi tagasi voolata sai paaki. Teiseks on paak täiesti õline ja pole kindel mis seal veel võib olla?
Kasti kõrgendusported on praegu pandud seestpoolt poltidega mis mulle ei meeldi kohe üldse. Teiseks on nad ka juba läbi mädanenud seega lendavad need peagi jaanitulle! plaan siis teha kastile väljapoole karprauast kastiportedele uued kinnitused nii et saan kõrgendused ülevalt sisse tõsta ja ja siis risti tihvtiga need fikseerida. Jääb ilusam ja sissepoole ei teki neid imelikke laua ja poldi kinnituskohti. Ainuke asi mis vajab veel selgitamist on portelukud. Ei saa aru kas need peavadki nii olema või on keegi need vales asendis kinni keevitanud kuna ei ole nagu loogiline see avamine praegu!
Õhupuhasti on hetkel õli baasil mis mulle väga ei meeldi kuna sealt viskab seda õli ka mujale välja. Pean veidi vaatama mis seal teha annab? Kas on ehk veidi moodsamat või siis annab seal midagi ära teha, et see õli jääks sissepoole mitte ei lekiks välja?
Sisu mulle isegi meeldib, selline lihtne juhipoolt otsast on iste katki. Vaja uurida mismoodi selle korda saab? Miski sadulsepp kes suudaks nn originaali lähedase taastada kuna mulle see pruun toon meeldib ja muuta ei tahaks. Kusjuures lõhn ikka samasugune nagu vanasti oligi sellistes autodes. Täielik nostalgia
Lae ja seinapolstrid on üks kehv asi mida vist taastada ei õnnestu? Aga samas ei tea?
UUEMAD ASJAD MIS JUBA KOHAL: Õnneks on praegu veel juppe saada ja seega just õige aeg veel seda projekti alustada.
Siin siis vedrupaki leevenduspuksid, konks ja kardaanivahepuks.
Veel üks pakk vedrupukse:
Uus armatuuri kellablokk
Teen miski hetk veel ühe tiiru telefoniga ja püüan ülejäänud vajaliku ka ära salvestada ja siia välja tuua!
Esivedru vasak
Tõstesilinder lekib
"
Käigukast lekib kas siis see hüdro osa või miski muu? Selgub hiljem
Amordid suht räbalad alles ainult
Vedrude leevenduspuksid eranditult kõik otsa saanud
Õlipaak - esiteks oli tagasivoolu voolik nii kinnipoonud asendis, et ime kui sealt üldse midagi tagasi voolata sai paaki. Teiseks on paak täiesti õline ja pole kindel mis seal veel võib olla?
Kasti kõrgendusported on praegu pandud seestpoolt poltidega mis mulle ei meeldi kohe üldse. Teiseks on nad ka juba läbi mädanenud seega lendavad need peagi jaanitulle! plaan siis teha kastile väljapoole karprauast kastiportedele uued kinnitused nii et saan kõrgendused ülevalt sisse tõsta ja ja siis risti tihvtiga need fikseerida. Jääb ilusam ja sissepoole ei teki neid imelikke laua ja poldi kinnituskohti. Ainuke asi mis vajab veel selgitamist on portelukud. Ei saa aru kas need peavadki nii olema või on keegi need vales asendis kinni keevitanud kuna ei ole nagu loogiline see avamine praegu!
Õhupuhasti on hetkel õli baasil mis mulle väga ei meeldi kuna sealt viskab seda õli ka mujale välja. Pean veidi vaatama mis seal teha annab? Kas on ehk veidi moodsamat või siis annab seal midagi ära teha, et see õli jääks sissepoole mitte ei lekiks välja?
Sisu mulle isegi meeldib, selline lihtne juhipoolt otsast on iste katki. Vaja uurida mismoodi selle korda saab? Miski sadulsepp kes suudaks nn originaali lähedase taastada kuna mulle see pruun toon meeldib ja muuta ei tahaks. Kusjuures lõhn ikka samasugune nagu vanasti oligi sellistes autodes. Täielik nostalgia
Lae ja seinapolstrid on üks kehv asi mida vist taastada ei õnnestu? Aga samas ei tea?
UUEMAD ASJAD MIS JUBA KOHAL: Õnneks on praegu veel juppe saada ja seega just õige aeg veel seda projekti alustada.
Siin siis vedrupaki leevenduspuksid, konks ja kardaanivahepuks.
Veel üks pakk vedrupukse:
Uus armatuuri kellablokk
Teen miski hetk veel ühe tiiru telefoniga ja püüan ülejäänud vajaliku ka ära salvestada ja siia välja tuua!