25-05-2020, 14:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-10-2020, 22:09 PM ja muutjaks oli Occassion.)
Veidi pilte juurde, kuigi ühendus on nagu on aga kes viitsib oodata see näeb ära!
Kabiin kodus ja ootele pandud! Pean mõtlema miskid ajutised rattad alla, et liigutada saaks ja plaan uuesti eeltöö ja pärast värvitöö ka ära teha!
Kabiin on tegelikult eelnevalt värvitud olnud aga kahjuks kehvasti kuna paljudes kohtades värv on jooksma lastud.
Ka on see peale värvimist miski aasta kindlasti väljas lageda taeva all vedelenud.
Kandle osa oli ka mul suht kehv. Seepärast saigi see samuti uus vaadatud. Praegu lähengi seda teed et vahetan eest otsast kabiini osas kõik mis vaja ära!
Uksed on veel teema millega pean ka tegelema! Need pildil olevad ei ole uued vaid miskilt pruuni kabiiniga masinalt mis eelmise omaniku poolt pealtpoolt siniseks võõbatud. Servad on veidi roostes alt äärest. Eks vaatab kas saan kasutada ja uuesti korda teha. Või lihtsam ka kusagilt uued vaadata? Kindlasti ongi lihtsam uued võtta aga veidi palju läheb lõpuks kogu see projekt maksma - mitte et mul kahju oleks, vaid midagi võiks ise ka teha kui ainult uusi juppe külge keerata - kaob kogu see remondi jne lõbu ära kus saaks vanduda, et on ikka jama jne. ja siis lõpuks rõõmu tunda, et ikkagi tehtud sai
Pildi peale on ka jäänud käigukast koos hüdro väljavõttega - mis kabiini omaniku poolt oli saanud uue korpuse ja sisu ning õli. Seega suht korras asi!
Veel mõned pudinad mis tulid koos kabiiniga kaasa! Uued kasutamata veel kuigi välimuselt seda ei ütleks. Eks palju sõltub kes kuidas oma varandust hoinud on
Siin siis näha see juhipoolne külg istmest mis katki ja näis kas vaja vahetada kogu naha osa või annab miskit parandada?
Miskipärast on uksealtääred mõlermalt poolt suht läbi roostetanud? Juhipoolsest ma isegi saan aru. Seal on vana kolhoosiaegse sideantenni neljakandline auk mis kinni panemata on jäänud ja seetõttu on sealt mõnusalt vett sisse jooksnud. Teiseltpoolt ma niitäpselt pole veel uurinud mis seda on põhjustanud ja tegelen siis kui uut paigaldama hakkan, et seda hiljem vältida!
Plaan kindlasti ka salongi osasse sisse panna heliisolatsiooni ja mootori poolele samuti tuletõkke seinale misi asi plaanis peale kleepida ehk? Saaks veidi vaiksemaks aga samas mind isegi niiväga ei häirinudki see V8 müdin. Miskipärast on see alati teistepoolt jutustatuna kordades hullem olnud kui tegelikkuses!
Hetkel on plaan siis selline, et ootan veel mõningaid juppe mil kohale saabuvad. Siis tahaks kasti maha võtta - ja liiva vms pritsiga üle lasta - teha keevitus parandus tööd plus porte kõrgenduste lisad ja nipet näpet veel. nt. Kabiini kaitseks miski raam üles, et keegi jalgupidi ei roniks kabiini katusele.
Järgmise etapina nina maha võtta. Pesta kogu mootori osa. ja lasta veidi seista ja töötada. Siis on näha kust midagi lekib. Teha ära need lekke jne kohad mis tähelepanu vajavad.
Siis vaadata üle kogu juhtmestik. Igaks juhuks teen omale skeemi. Neid modifikatsioone on nii palju, et sedasi hiljem mul endal veidi kergem.
Peale seda võtan vana kabiini maha ja alustan alusraami töödega.
Hea oleks see samamoodi liivapritsi alt läbi lasta ja siis krundi alla ning hiljem ka värvida uuesti.
Ning siis tasapisi hakkaks vaatama mis kannatab jääb külge mis halb see minema ja uus või kasutatud asemele! Sedasi jõudumööda paneks uuesti kokku tagasi.
Kindlasti tööde käigus areneb sealt mingeid asju välja millega pole arvestanud aga mis seal ikka. Proovime ära teha.
Kabiin kodus ja ootele pandud! Pean mõtlema miskid ajutised rattad alla, et liigutada saaks ja plaan uuesti eeltöö ja pärast värvitöö ka ära teha!
Kabiin on tegelikult eelnevalt värvitud olnud aga kahjuks kehvasti kuna paljudes kohtades värv on jooksma lastud.
Ka on see peale värvimist miski aasta kindlasti väljas lageda taeva all vedelenud.
Kandle osa oli ka mul suht kehv. Seepärast saigi see samuti uus vaadatud. Praegu lähengi seda teed et vahetan eest otsast kabiini osas kõik mis vaja ära!
Uksed on veel teema millega pean ka tegelema! Need pildil olevad ei ole uued vaid miskilt pruuni kabiiniga masinalt mis eelmise omaniku poolt pealtpoolt siniseks võõbatud. Servad on veidi roostes alt äärest. Eks vaatab kas saan kasutada ja uuesti korda teha. Või lihtsam ka kusagilt uued vaadata? Kindlasti ongi lihtsam uued võtta aga veidi palju läheb lõpuks kogu see projekt maksma - mitte et mul kahju oleks, vaid midagi võiks ise ka teha kui ainult uusi juppe külge keerata - kaob kogu see remondi jne lõbu ära kus saaks vanduda, et on ikka jama jne. ja siis lõpuks rõõmu tunda, et ikkagi tehtud sai
Pildi peale on ka jäänud käigukast koos hüdro väljavõttega - mis kabiini omaniku poolt oli saanud uue korpuse ja sisu ning õli. Seega suht korras asi!
Veel mõned pudinad mis tulid koos kabiiniga kaasa! Uued kasutamata veel kuigi välimuselt seda ei ütleks. Eks palju sõltub kes kuidas oma varandust hoinud on
Siin siis näha see juhipoolne külg istmest mis katki ja näis kas vaja vahetada kogu naha osa või annab miskit parandada?
Miskipärast on uksealtääred mõlermalt poolt suht läbi roostetanud? Juhipoolsest ma isegi saan aru. Seal on vana kolhoosiaegse sideantenni neljakandline auk mis kinni panemata on jäänud ja seetõttu on sealt mõnusalt vett sisse jooksnud. Teiseltpoolt ma niitäpselt pole veel uurinud mis seda on põhjustanud ja tegelen siis kui uut paigaldama hakkan, et seda hiljem vältida!
Plaan kindlasti ka salongi osasse sisse panna heliisolatsiooni ja mootori poolele samuti tuletõkke seinale misi asi plaanis peale kleepida ehk? Saaks veidi vaiksemaks aga samas mind isegi niiväga ei häirinudki see V8 müdin. Miskipärast on see alati teistepoolt jutustatuna kordades hullem olnud kui tegelikkuses!
Hetkel on plaan siis selline, et ootan veel mõningaid juppe mil kohale saabuvad. Siis tahaks kasti maha võtta - ja liiva vms pritsiga üle lasta - teha keevitus parandus tööd plus porte kõrgenduste lisad ja nipet näpet veel. nt. Kabiini kaitseks miski raam üles, et keegi jalgupidi ei roniks kabiini katusele.
Järgmise etapina nina maha võtta. Pesta kogu mootori osa. ja lasta veidi seista ja töötada. Siis on näha kust midagi lekib. Teha ära need lekke jne kohad mis tähelepanu vajavad.
Siis vaadata üle kogu juhtmestik. Igaks juhuks teen omale skeemi. Neid modifikatsioone on nii palju, et sedasi hiljem mul endal veidi kergem.
Peale seda võtan vana kabiini maha ja alustan alusraami töödega.
Hea oleks see samamoodi liivapritsi alt läbi lasta ja siis krundi alla ning hiljem ka värvida uuesti.
Ning siis tasapisi hakkaks vaatama mis kannatab jääb külge mis halb see minema ja uus või kasutatud asemele! Sedasi jõudumööda paneks uuesti kokku tagasi.
Kindlasti tööde käigus areneb sealt mingeid asju välja millega pole arvestanud aga mis seal ikka. Proovime ära teha.