27-05-2020, 08:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-05-2020, 09:06 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(27-05-2020, 00:25 AM)13piisab Kirjutas:(25-05-2020, 09:38 AM)v6sa Kirjutas: Automootoriõlid on mõeldud jahedamatele vedelikjahutusega mootoritele ja keegi ei ole kontrollinud manuste vastupidavust loomu poolest väga kuumalt käivate õhkjahutusega mootorite kolbide juures toimuvale termilisele vägivallale. Tsikliõlidel on seda ka arvesse võetud.aga miks ei tea seda "kuumalt käimise" teooriat väikemootorite valmistajad ise? SAE30 ei ole ekstreemse kuuma õli.
Väga hästi teavad. Aga 24 kuud kestab keskmise kasutaja (tuletame meelde, keskmine plats meie maakeranurgas - Euroopas, on mõnisada ruutu) käes suvalise õliga rahulikult ära ja edasine ekspluatatsioon pole enam tootjale kasulik.
Meie siin ajame mingit maailmamajandusele kahjulikku agendat.
Tsiklimeestele peaks see teema olema tuttav... Väidetavalt õhkjahutusega tsiklitele ei ole hea mõte panna suvalisi poolsünte sisse, mis kipuvad kolbidele sadestisi jätma. Õhkjahutusega mootoritele on vähe teise (väidetavalt) koostisega õlid.