04-06-2020, 22:47 PM
Teoreetiliselt väidetakse olla lamelliga selline pull, et uuena mingi aja jooksul nad töötavad ennast sisse. Lamelli külg kulub teise suhtes sisse.Alguses on isegi küttekulu suurem veidi. Seda rehvi ei soovitata ringi keerata. Küttekulu osas on õigus. Alguses mingi tuhande pooleteise jooksul on märgata suuremat kulu. Muus osas pole küll mingit vahet märganud. Teisel talvel lähevad lihtsalt sillad vahetusse.Noh ja teise talvega saavad nad otsa ka.
Minerva kaitseks võtks küll sõna. Meil päris hulga autosid millega eestist saksa käiakse ja enamusel on nii suvekad kui lamellid Minervad all. Mõõdukas hind ja kvaliteet on paigas. Kannatavad valu ja kestavad ka.
Võibolla sinu oma on saanud augu. Kunagi sõitsin Audi esimese rehvi, tehasest alla pandud Michelini laiaks nii et pidi pärast 0,3 atti rohkem sisse lööma, et ei kisuks.
Veoka rehvidega on samuti esinenud juhuseid kus tuleb rõhkude vahega regullida teelpüsivust. Ja sellist nõu on antud lausa rehvitöökojast.
Minerva kaitseks võtks küll sõna. Meil päris hulga autosid millega eestist saksa käiakse ja enamusel on nii suvekad kui lamellid Minervad all. Mõõdukas hind ja kvaliteet on paigas. Kannatavad valu ja kestavad ka.
Võibolla sinu oma on saanud augu. Kunagi sõitsin Audi esimese rehvi, tehasest alla pandud Michelini laiaks nii et pidi pärast 0,3 atti rohkem sisse lööma, et ei kisuks.
Veoka rehvidega on samuti esinenud juhuseid kus tuleb rõhkude vahega regullida teelpüsivust. Ja sellist nõu on antud lausa rehvitöökojast.
Aquila captas non muscas.