08-06-2020, 14:23 PM
(08-06-2020, 11:14 AM)v126 Kirjutas: Pump on sellel mootoril kaheosaline ja mõlemad klapid on pumba küljes, seega karteris sees. See mis filtri küljes on laseb külma õli korral õli filtrist mööda. Väga vähe usutav, et klapp hakkab järsku survet tõstma, tavaliselt annab vedru järgi ja surve langeb. Enne kui hakkad klappe torkima mõõda reaalne surve ära mehaanilise manomeetriga. Ma olen neid elektrilisi palju vahetanud ja ainult üksikud näitavad õieti. Ja sellel mootoril peab surve olema vähemalt 6.
Ega jah ei hakka enne midagi puutuma kui surve ära mõõdan mehaanilise manomeetriga. Praegu pole aega olnud tegeleda.
Eks see mootori eest otsast õli lekkimine võib olla ka lihtsalt tihendi väsimisest.
Kirjade järgi peaks 4 - 7 olema normaalne õlisurve sellel mootoril.