17-06-2020, 21:56 PM
Alusta lihtsamatest asjadest:
1. Silindrite kompresioon
2. Süütenurk. Ja kas kõik süütekomponendid on korras
3. Lekked (pihusta brakecleanerit ühenduskohtadesse ja kii mootori hääl muutub, on lekkekoht teada). Aga kui vända simmer nahkas on... seda see asi ei näita, ning ega need nii nahka ka lähe. Selle kontrollimise jätaks kõige viimaseks asjaks.
Siin võib olla ka nii, et segu on rikas ning parem silku saab lisaõhku ja näib "OK"... see tekitab vasaku tahmamist...
Originaalid peakls olema PAL super N8
Sama peaks olema ngk BR7HS
+25... kraadisele ilmale B8HS, alla 5 kraadi siis B6HS
http://www.jawaczownersclub.co.uk/technical_advice8.htm
Kasuta häid küünlaid... siis saad selle vea välistada.
1. Silindrite kompresioon
2. Süütenurk. Ja kas kõik süütekomponendid on korras
3. Lekked (pihusta brakecleanerit ühenduskohtadesse ja kii mootori hääl muutub, on lekkekoht teada). Aga kui vända simmer nahkas on... seda see asi ei näita, ning ega need nii nahka ka lähe. Selle kontrollimise jätaks kõige viimaseks asjaks.
Siin võib olla ka nii, et segu on rikas ning parem silku saab lisaõhku ja näib "OK"... see tekitab vasaku tahmamist...
Originaalid peakls olema PAL super N8
Sama peaks olema ngk BR7HS
+25... kraadisele ilmale B8HS, alla 5 kraadi siis B6HS
http://www.jawaczownersclub.co.uk/technical_advice8.htm
Kasuta häid küünlaid... siis saad selle vea välistada.