06-07-2004, 23:08 PM
Tegelt toimubki kogu auto keretööde protseduur Tqhq värvimisõpetuse järgi ja seal kah soovitati pabereid 150+400+800 kuiv/1000 märg. Need paberid said ka ostetud aga maaler arvas, et 180+240 on hea küll.
Endalegi tundub juba 240-ga lihvitud pind suht sile ja veelgi suuremate numbritega lihvides kardan ausalt öeldes veidi nakkumisprobleeme. Ma pole muidugi mingi profimaaler.
Täpsustuseks veel niipalju, et siiamaani on tehtud tööd sellises järjekorras:
pahtel, 80lihv+150+matistamine 150+400+ Novoli krunt (suht täitekrundi omadustega)+150 kergelt üle+180 poorid välja(pind täitsa sile)+240 eelmise paberi jälgede kaotamiseks ja lõplikuks lihviks.
Mida siis teha, kas 400+800 kah veel?
NB! näituseautot ei tee
Endalegi tundub juba 240-ga lihvitud pind suht sile ja veelgi suuremate numbritega lihvides kardan ausalt öeldes veidi nakkumisprobleeme. Ma pole muidugi mingi profimaaler.
Täpsustuseks veel niipalju, et siiamaani on tehtud tööd sellises järjekorras:
pahtel, 80lihv+150+matistamine 150+400+ Novoli krunt (suht täitekrundi omadustega)+150 kergelt üle+180 poorid välja(pind täitsa sile)+240 eelmise paberi jälgede kaotamiseks ja lõplikuks lihviks.
Mida siis teha, kas 400+800 kah veel?
NB! näituseautot ei tee
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon