07-07-2004, 08:39 AM
Hmm lugesin kommentaare-aga peapointi kahe sytekyynla kasutamisex ei tulnud-see on klyttesegu võimalikult yhtlane syytamine-see tähendab et masinatel millel on lai ja lame põlemiskamber kasutatakse kahte syytekyynalt et syydata kyttesegu silindris võimalikult yhtlaselt igaltpoolt-asi siis töötab suuremahuliste mootorite juures või keeruka põlemiskambriga silindritel. Katsetada võib kuigi enamasti selline kombinatsioon pole praktiline. Eeltoodud võimalus et kui yx kyynal lakkab töötamast siis piip ymber tõsta-ei tööta. sest ilma sädemetta kyynal tahmub ära ja siis ei pruugi töötada. sussklapi asemele kyynal keerata on lihtne kuigi mitte kõige praktilisem-värske kyttesegu mis silindrisse imetakse ei levi yhtlaselt ymber kahe kyynla(elektroodid ikka tekitavad keeriseid. Mootori töö seisukohalt olex asjalikum muretseda sellesse auku sobiv punn ja seee sinan keermeliimiga kinni keerata ja silindripea sisepind siledax ajada.... muidugi töömahukam aga kundlam tulemus
Ostan Mini juppe!