23-07-2020, 12:54 PM
(23-07-2020, 08:00 AM)muska71 Kirjutas:tehaseomadel 2 2-soonelist rihmaratast, reduktori ja keskmise tera puki otsas ning 2 ebasümmetrilise tsentriga rihmaratast äärmiste terade võllide otsas, vastupidiselt kinnitatuna. Rihmad jooksevad reduktori ja keskmise tera rihmaratta peal ning vastavalt kõrgusele siis kummalegi poole üks. Pingutamine on juba maitseasi.(23-07-2020, 00:23 AM)Provoker23 Kirjutas: Tagasipööre on rihma surm. Lahendus oleks kaks rihmaratast 2 soonega ning kaks eraldi rihma. Pingutused pane vedruga väljapoole laiali tõmbama. Ameerika masinad annavad 300h rihmagarantii sellises variandis seega usun, et vastupidavam saaks kindlasti. Samas eks kestab nii ka, aga kui võimalik miskit veel paremaks teha, siis mina teeks kui hilja ei oleei vaidle vastu,aga kui reduktoril on 2 soonega rihmaratas siis rihmad ei jookse enam ju ühel joonen vaid lähevad üks ülespoole ja teine allapoole ca 1cm+ nihkesse laagripukkidel olevatega.laagripukk ju ainult ühes mõõdus kõik niipalju kui tean ja tehaseomadel pingutab reduktor rihma.