27-07-2020, 07:41 AM
(27-07-2020, 00:32 AM)olli Kirjutas:Tallinn-Tartu maantee kohta ei oska öelda, aga ise mööda Eestit pikemaid sõite planeerides panen GPS ette ja tegelikkuses tuleb alati 15-30 min lühem aeg kui GPS planeerib, sõidan nii et piiraja on seatud 98 peale, mis tähendab tegelikku kiirust ca 94-95 km/h, st tähendab et jääb radarite mõõtevea piiresse. Ja loomulikult langetab keskmist kiirust möödasõitude ootamine, kuna ohtlikke ja keelatud kohtades möödasõite ei tee, sellised rikkumised on minu arust tõesti ohtlikud, mitte kiirus. Teoreetikud räägivad jah mõnest minutist ajavõidust, praktika näitab aga midagi muud.(27-07-2020, 00:06 AM)Laurts Kirjutas:(26-07-2020, 20:42 PM)edvard Kirjutas: Mul poleks midagi selle vastu , kui kiirus piirataks veokatele sobivaks no näiteks 85km/ h ning möödasõidud keelataks , palju Tallinn - Tartu sõit kauem kestaks , seitse minutit ?
Ilma veokatest möödasõitudeta võiks rääkida minimaalselt poolest tunnist
Tule taevas appi. Pool tundi erinevust tähendaks veokale keskmist kiirust 18 kmh vähem kui autole. Kui eeldada et auto saavutab keskmiseks 90kmh kanti. ...