02-08-2020, 22:35 PM
Ma tänan vastanuid!
Järgemööda.
Esiteks hüdroradikat mul plaanis esialgu pole. On teine suht kalli hinnaga. Kui peaks ikkagi selle vajadus tekkima, siis mõte liigub Belarusi mootoriõli radika suunas. Peaks vast tagasivoolu survet kannatama, teadmata küll läbilaske võime. Aga ega need vooliku otsad sel nii peenikesed pole ja 25L/min kannatab ehk ära.
Teiseks Kubota mootoril ma mootori tiiviku suunda muuta ei saa, on rihmülekanne. Lisaks on tiivik sellise kujuga, et töötab õiget pidi paremini. Ja ma saan asju raamil ringi asetada, seega üldisem point selleks nagunii puudub.
Kolmandaks, mootor risti raamile keerata. Jah saab, aga minu mõte on kuidagi ikkagi mootorit ära kasutada ka õli jahutamiseks. Kui seda vajadust poleks, siis võin ka hüdropaagi mootorist eemale tunduvalt viia ja probleemi pole.
Mõtlesin, mis ma mõtlesin. Ja tekkis selline visand.
Roheline siis kapott. Roosa mootori ja hüdropaagi vaheline sein. Alt tuleks hüdropaagile ja mootorile külm õhk juurde. Mootori radika tiivik puhub tahapoole ja see õhuvool peaks haarama ka ülevalt hüdropaagi juurest tulevat õhku kaasa.
Pilti on kena sikerdada, aga tehniliselt ära teha on tööd sellega küll ja veel. Vahesein peab olema suht õhutihe ja kapott veel ära ka käima. Muidu pole pointi.
Ma tean, et olen mõelnud lolliks ennast ilmselt ja fantaasiatega elu hulluks ajanud. Kavalam oleks ilmselt jätta nii, nagu praegu on. Voolikud külge, õli sisse ja tuli kolvile. Teeks tunni aktiivset kangide liigutust ja näeks, kui kuumaks see hüdroõli läheb. Hüdrosilindrid peaks ka tegelt head jahutusradiaatorid olema.
Järgemööda.
Esiteks hüdroradikat mul plaanis esialgu pole. On teine suht kalli hinnaga. Kui peaks ikkagi selle vajadus tekkima, siis mõte liigub Belarusi mootoriõli radika suunas. Peaks vast tagasivoolu survet kannatama, teadmata küll läbilaske võime. Aga ega need vooliku otsad sel nii peenikesed pole ja 25L/min kannatab ehk ära.
Teiseks Kubota mootoril ma mootori tiiviku suunda muuta ei saa, on rihmülekanne. Lisaks on tiivik sellise kujuga, et töötab õiget pidi paremini. Ja ma saan asju raamil ringi asetada, seega üldisem point selleks nagunii puudub.
Kolmandaks, mootor risti raamile keerata. Jah saab, aga minu mõte on kuidagi ikkagi mootorit ära kasutada ka õli jahutamiseks. Kui seda vajadust poleks, siis võin ka hüdropaagi mootorist eemale tunduvalt viia ja probleemi pole.
Mõtlesin, mis ma mõtlesin. Ja tekkis selline visand.
Roheline siis kapott. Roosa mootori ja hüdropaagi vaheline sein. Alt tuleks hüdropaagile ja mootorile külm õhk juurde. Mootori radika tiivik puhub tahapoole ja see õhuvool peaks haarama ka ülevalt hüdropaagi juurest tulevat õhku kaasa.
Pilti on kena sikerdada, aga tehniliselt ära teha on tööd sellega küll ja veel. Vahesein peab olema suht õhutihe ja kapott veel ära ka käima. Muidu pole pointi.
Ma tean, et olen mõelnud lolliks ennast ilmselt ja fantaasiatega elu hulluks ajanud. Kavalam oleks ilmselt jätta nii, nagu praegu on. Voolikud külge, õli sisse ja tuli kolvile. Teeks tunni aktiivset kangide liigutust ja näeks, kui kuumaks see hüdroõli läheb. Hüdrosilindrid peaks ka tegelt head jahutusradiaatorid olema.